تکنیک های رنگ مو
تفاوت بالیاژ و آمبره
تیر ۱۲, ۱۳۹۷
پاک کننده های آرایش
پاک کننده طبیعی آرایش
تیر ۱۲, ۱۳۹۷

رفع سیاهی لب با توت فرنگی

ماسک توت فرنگی برای لب

رفع سیاهی لب با توت فرنگی

رفع سیاهی لب با توت فرنگی

   توت‌ فرنگی یکی از میوه های پرطرفدار تابستانه است که حاوی مواد معدنی و ویتامین‌ های ضروری برای بدن است که می‌ تواند به درمان تیرگی لب های شما کمک کند. توت‌ فرنگی کمک می‌ کند تا سلول‌ های مرده پوست لب، پوسته پوسته و از لب جدا شود که در نهایت موجب  روشن شدن رنگ پوست لب خواهند شد. در واقع از توت فرنگی می توان به عنوان لایه بردار پوست لب استفاده کرد تا تیرگی ها و سیاهی های لب از بین رفته و رنگ پوست لب درخشان و زیبا شود.  برای روشن شدن لب ها با استفاده از توت فرنگی ، یک قسمت از گوشت میوه را به آرامی روی لب‌ های خود زده و اجازه دهید چند دقیقه بر روی لب ها باقی بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید.
   روش دیگری برای روشن کردن لب ها با استفاده از تت فرنگی مخلوط کردن 1 قاشق غذا‌خوری از آب توت‌ فرنگی با مقداری وازلین است. این ترکیب را در یخچال گذاشته و هر روز 2 الی 3 بار از آن بر روی لب‌ها استفاده کنید. این ماسک علاوه بر درخشان کردن پوست لب موجب تقویت رنگدانه های پوست لب می شود. توت فرنگی به دلیل ویتامین c و آنتی اکسیدان هایی که در ساختار خود دارد به راحتی می تواند لایه برداری پوست را انجام داده و پوستی درخشان و شفاف را ایجاد کند.

رفع سیاهی لب با توت فرنگیReviewed by آرایشگاه on Jul 3Rating: 3.0رفع سیاهی لب با توت فرنگیتوت فرنگی یکی میوه های تابستانی بسیار پرطرفدار است که بعنوان ماسک برای از بین بردن تیرگی ها و سیاهی های پوست لب مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله رفع سیاهی لب با توت فرنگی را به شما آموزش می دهیم.

توت فرنگی یکی میوه های تابستانی بسیار پرطرفدار است که بعنوان ماسک برای از بین بردن تیرگی ها و سیاهی های پوست لب مورد استفاده قرار می گیرد.

1 دیدگاه

  1. دینا گفت:

    چه جالب…..حتما امتحان میکنمممم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *