لاغرتر شویم
چگونه لاغرتر به نظر برسیم
آذر ۲۵, ۱۳۹۶
روش های ساخت موم خانگی
آموزش تهیه موم خانگی برای اپیلاسیون
آذر ۲۶, ۱۳۹۶

رفع موهای زائد بینی

اصلاح موی بینی

رفع موهای زائد بینی

رفع موهای زائد بینی

   موهای بینی یکی از موهای زائد بدن است که چون کمتر به چشم می خورند کمتر به آن ها توجه می شود. البته به طور معمول موهای بینی کمتر از موهای سایر قسمت های بدن است. اما در هر حال باید این موها را از بین برد. برای از بین بردن موهای بینی روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله به شما آموزش می دهیم. 
 موهای بینی مفید هستند! شاید با شنیدن این جمله تعجب کنید اما این موها در واقع مانند یک محافظ عمل می‌ کنند. موهای بینی، مانع ورود ذرات خارجی به بینی شده و که با افزایش سن این موها بلندتر نیز خواهد شد.
   موهای بینی موجب تعادل رطوبت در بینی نیز خواهند شد. به همین دلیل اگر موهای بینی خود را کاملا از بین ببرید، به احتمال زیاد دچار آلرژی خواهید شد. پس لازم نیست موهای بینی را کاملاً از بین ببرید. فقط کافیست موهایی که از بینی بیرون زده اند را با ملایمت کوتاه نمایید.
بهترین وسایل برای از بین بردن موهای بینی
   برای اصلاح موهای بینی ماشین‌ های اصلاح بینی بهترین گزینه هستند. همچنین قیچی‌ های کوتیکول نیز انتخاب مناسبی هستند. به توصیه بسیاری از کارشناسان و متخصصان، مو زدایی بینی را باید در یک جای روشن و با یک آیینه‌ بزرگ کننده انجام داد. برای اطمینان از رعایت نکات شرایط بهداشتی، قبل از شروع کار هر دو طرف قیچی را با الکل تمیز نمایید. موچین، یکی از وسیله‌ های بی خطری است،اما استفاده از آن با مقداری درد همراه است. اگر برای از بین بردن موهای بینی از موچین استفاده می کنید باید بعد از استفاده، از یک کرم آنتی بیوتیک استفاده نمایید.

رفع موهای زائد بینیReviewed by سه رخ on Dec 17Rating: 3.0رفع موهای زائد بینیبرای از بین بردن موهای بینی روش های مختلفی وجود دارد که برای استفاده از آن ها باید نکات بهداشتی را رعایت کنید. در این مقاله روش های از بین بردن موی بینی را به شما آموزش می دهیم.

برای از بین بردن موهای بینی روش های مختلفی وجود دارد که برای استفاده از ان ها باید نکات بهداشتی را رعایت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *