آموزش استفاده از کیت لولان
ریباندینگ مو لولان
دی ۲۵, ۱۳۹۶
ماسک دانه شنبلیله
ماسک آبرسان مو با دانه‌ شنبلیله
دی ۲۵, ۱۳۹۶

رفع گودی زیر چشم

درمان گودی زیر چشم

رفع گودی زیر چشم

رفع گودی زیر چشم

برای رفع گودی های ایجاد شده در زیر چشم قدم اول یافتن دلیل پدید آمدن این گودی ها است. زیرا با دانستن علت ایجاد این گودی ها به سادگی می توان آن ها را رفع کرد. در ادامه روش های رفع گودی زیر چشم را به شما اموزش می دهیم. 
- استفاده از کرم مخصوص گودی زیر چشم
   بسیاری از متخصصان پوست جهت سفید کردن پوست،کرم های روشن کننده مخصوص را تجویز می کنند که موجب کاهش گودی زیر چشم که ناشی از هیپرپیگمانتاسیون بر اثر نور خورشید و ملاسما است، می شود. کرم هایی مانند تری لوما که حاوی هیدروکینون بوده و به دلیل این که حاوی اسید کوجیک، ویتامین c,K و چای سبز و شیرین بیان می باشد برای رفع گودی زیر چشم توصیه می شوند.
- عکسبرداری از صورت برای درمان گودی زیر چشم
   زمانی که رگ های خونی زیر چشم به صورت گودی و به رنگ آبی یا بنفش تیره نمایان می شوند، تصویر برداری از صورت جهت کاهش این تیرگی ها پیشنهاد می گردد. البته تمام پزشکان با ایمن بودن استفاده از IPL کنار چشم موافق نیستند. اما با این حال برخی از آن ها از این روش جهت رفع رنگدانه های عروقی مثل گودی زیر چشم استفاده می نمایند.
- ترمیم پوست برای گودی زیر چشم
   ترمیم پوست یا لایه برداری شیمیایی جهت کاهش گودی زیر چشم که با تولید کلاژن افزایش می یابد قابل استفاده است. با استفاده از این روش می توان مشکلات رنگدانه های عروقی را کاهش داده و کیفیت کلی پوست را بهبود بخشید. لیزر درمانی و لایه برداری شیمیایی زمانی که به عنوان روش ترکیبی برای درمان گودی زیر چشم استفاده شوند، تاثیر بالقوه ای در ترمیم پوست خواهند داشت.
- استفاده از اسید هیالورونیک برای پر کردن صورت
   پرکننده های صورت اغلب قابل تزریق هستند.  اسید هیالورونیک یکی از پر کننده های صورت است که برای ترمیم گودی زیر چشم که در اثر نازک شدن پوست زیر چشم یا از دست رفتن بافت و چربی زیر چشم یا بالای گونه ایجاد می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع اسید هیالورونیک های پر کننده که معمولا مورد استفاده قرار می گیرند ریستالین است که برای حفظ حجم ناحیه بالای گونه تا ناودان اشکی از آن استفاده می شود. این اسید توسط بدن در عرض چند ماه تا یک سال جذب بدن شده در نتیجه نتایج آن موقتی است. تنها پرکننده دائمی صورت که برای زیر چشم پیشنهاد می گردد چربی بدن خود بیمار است.
- عمل جراحی برای درمان گودی زیر چشم
   جراحی پلک معمولا یکی از مؤثرترین روش ها برای درمان دائمی گودی زیر چشم است. البته چندین روش برای جراحی پلک پایین وجود دارد. وقتی برای درمان گودی زیر چشم از روش عمل جراحی استفاده شود اغلب این عمل را با یک یا چند روش جراحی دیگر از جمله قرار دادن ایمپلنت ها از طریق ناودان اشکی و اضافه کردن، حذف یا جایگزینی چربی زیر چشم ترکیب می کنند.
- بالا بردن گونه برای رفع گودی زیر چشم
   جراحی کشیدن صورت یا بالا بردن گونه ها روشی موثر و دائمی برای رفع گودی زیر چشم است که در واقع بر اثر افتادگی گونه و پیری پوست ایجاد شده است. علاوه بر رفع گودی زیر چشم از این روش می توان برای کاهش پف زیر چشم و چروک دور چشم و چین های عمیق در ناحیه لب و بینی نیز استفاده کرد.

رفع گودی زیر چشمReviewed by سه رخ on Jan 15Rating: 3.0رفع گودی زیر چشمگاهی اوقات به دلایل مختلف گودی و سیاهی هایی در زیر چشم ها ایجاد می شود که برای رفع آن ها می توان از انواع روش ها استفاده نمود. در این مقاله روش های رفع تیرگی های زیر چشم را بررسی می کنیم.

گاهی اوقات به دلایل مختلف گودی و سیاهی هایی در زیر چشم ها ایجاد می شود که برای رفع آن ها می توان از انواع روش ها استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *