شامپو خشک
شامپو خشک چیست؟
اسفند ۲۱, ۱۳۹۶
روشن کردن موی صورت
دکلره کردن موهای صورت
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶

رنگساژ یخی مو

رنگساژ نقره ای مو

رنگساژ یخی مو

رنگساژ یخی مو

   رنگ مو یکی محصولات آرایشی است که در اکثر آرایشگاه ها برای تغییر ظاهر خانم ها از آن استفاده می شود.  با انواع رنگ موهای شیمیایی و رنگ موهای گیاهی می توان  موها را به رنگ های متنوعی تبدیل نمود. رنگ موی یخی یکی از انواع رنگ مو است که امروزه بسبار مورد توجه خالن های جهان قرار دارد. 
   رنگ موی ترکیبی یخی مانند هر رنگ موی دیگری باید با رنگ پوست فرد مطابقت داشته باشد. پس قبل از استفاده از این رنگساژ حتما با آرایشگر خود مشورت کنید و از تناسب چهره خود با این رنگ مو اطمینان حاصل کنید. برای رنگساژ یخی باید موها را به آخرین درجه دکلره رسانده، سپس مقداری رنگ مو C10 به اضافه ۱/۳ روشن کننده (۰-۰۰) E20 به اضافه ۳ سانت واریاسون نقره ای (E13) و کمی اکسیدان شماره ۲ را باهم مخلوط کنیدو به موهای خود بزنید. این مواد باید به مدت زمان 45 دقیقه بر روی پوست باقی بماند سپس موها خود را با آب شستشو دسید. 

رنگساژ یخی موReviewed by سه رخ on Mar 12Rating: 3.0رنگساژ یخی مورنگساژ یخی یکی از انواع رنگ موهایی است که بسیار زیبا و شیک است که خانم های زیادی را به خود علاقه مند کرده است. در این مقاله نحوه انجام این رنگساژ را به شما آموزش می دهیم.

رنگساژ یخی یکی از انواع رنگ موهایی است که بسیار زیبا و شیک است که خانم های زیادی را به خود علاقه مند کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *