فرمول رنگ ابرو عسلی
رنگ ابرو عسلی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶
ریمو ژلیش
آموزش ریمو ژلیش
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶

رنگ ابرو دودی زیتونی

فرمول رنگ ابرو دودی زیتونی

رنگ ابرو دودی زیتونی

رنگ ابرو دودی زیتونی

   رنگ دودی زیتونی یک رنگ ابروی فوق العاده زیبا و شیک است که بسیاری از هنرمندان برای رنگ ابروهای خود از آن استفاده می کنند. در این مطلب سعی داریم سه روش برای ایجاد رنگ دودی زیتونی بر روی ابروها را به شما عزیزان آموزش دهیم.
روش اول:
   اول از همه روی ابروی تمیز و بدون هیچ پودر یا ژلی، یک ریمل ابرو به رنگ برونت (Brunette) بزنید و مراقب باشید که از این رنگ حتما در نقاطی که خالی هستند به درستی استفاده نمایید. نیازی نیست خیلی تمیز کار کنید، چون هدف بدست آوردن یک استایل طبیعی برای ابروها است.با استفاده از یک اسپولی تمیز، ابروها را براش بزنید تا رنگ کاملا طبیعی پخش گردد. 
روش دوم: 
   استفاده از سایه ابرو به راحتی استفاده از مداد نیست، اما راهی مناسب برای خلق ابرویی طبیعی است. چه از مداد ابرو استفاده می‌کنید و چه از سایه ابروی سبک که با رنگ اصلی ابروهایتان هماهنگ باشد، حتما باید با یک براش زاویه‌ دار ابرو تمام خطوط را نرم و صاف کرده و با موهای طبیعی ابروها را ترکیب کنید. براش را طوری بگیرید که از ریشه موی ابرو شروع کند و به سمت بالا و انتهای ابرو برود و حالتی پر مانند به آن بدهد. 
روش سوم:
استفاده از رنگ مو است که باید از این فرمول برای ابروها استفاده کنید: رنگ موهای m7+c8 را با اکسیدان شماره ۱ مخملوط کرده و به ابروهای خود بزنید. سپس ابروها را چک کنید و هر زمانی که از رنگ ابروی خود راضی بودید آن را از روی ابرو پاک کنید. 

رنگ ابرو دودی زیتونیReviewed by سه رخ on Mar 13Rating: 3.0رنگ ابرو دودی زیتونیرنگ ابروی دودی زیتونی یکی از زیباترین رنگ ها برای ابرو است که قرمزی موهای ابرو را گرفته و حالتی زیبا به ابروها می بخشد. در این مقاله این فرمول رنگی را به شما آموزش می دهیم.

رنگ ابروی دودی زیتونی یکی از زیباترین رنگ ها برای ابرو است که قرمزی موهای ابرو را گرفته و حالتی زیبا به ابروها می بخشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *