آرایش مناسب مجلس ختم
آرایش مناسب مجالس عزا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷
ماسک خرمالو
رفع چین و چروک پوست با ماسک خرمالو
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷

شناخت رنگ اصلی پوست برای آرایش درست

تشخیص رنگ پوست

شناخت رنگ اصلی پوست برای آرایش درست

شناخت رنگ اصلی پوست برای آرایش درست

   شناختن رنگ اصلی پوست برای استفاده از فونداسیون‌ های درست و مناسب و در نتیجه به‌وجود آوردن ظاهر جذاب و بی نقص آرایشی بسیار مهم است. رنگ اصلی پوست به معنای چقدر تاریک یا روشن بودن پوست نیست بلکه در مورد رنگی است که از زیر پوست آمده و بر تنالیته‌ کل صورت تاثیر می‌ گذارد. اگر رنگ پوست شما روشن، متوسط و یا تیره باشد، ته رنگ یا رنگ زیری - رنگ زمینه - پوست به سرد، گرم و یا خنثی تقسیم بندی می گردد.
ته‌ رنگ  - رنگ زمینه -  سرد: ته رنگی از آبی روشن، صورتی یا گلگون.
ته رنگ گرم: زرد، زرد رنگ پریده، هلویی یا طلایی.
ته رنگ خنثی: رنگ بخصوصی در مایه‌های ته رنگ‌های بالا ندارد.
   راه‌ های زیادی برای تشخیص رنگ پوست وجود دارد که اولین آن دیدن رنگ داخلی بازوی شما است. از آن‌ جایی‌ که این ناحیه از پوست به صورت طبیعی از آفتاب دور می ماند، بهترین راه برای تشخیص رنگ پوست اصلی است. روش دوم قرار دادن حوله‌ ای سفید در کنار صورت جلوی آینه است که بهتر است در نور طبیعی انچام شود، چون نورهای مصنوعی کمی رنگ را به صورت افزایش می دهند. با شناخت رنگ اصلی پوست می توان بهترین کرم را برای پوست تهیه کرد و آرایشی زیبا و یکدست داشت. پس قبل از خرید هر گونه کرم و یا محصول پوشاننده پوست بهتر است نوع و رنگ و جنس پوست خود را بشناسید سپس اقدام به خرید کنید. 

شناخت رنگ اصلی پوست برای آرایش درستReviewed by سه رخ on May 19Rating: 3.0شناخت رنگ اصلی پوست برای آرایش درستشناخت رنگ اصلی پوست یکی از مهم ترین کارهایی است که هر خانمی باید انجام دهد تا بتواند محصول آرایشی متناسب با آن را تهیه کند. در این مقاله نحوه شناخت رنگ اصلی پوست را به شما اموز ش می دهیم.

شناخت رنگ اصلی پوست یکی از مهم ترین کارهایی است که هر خانمی باید انجام دهد تا بتواند محصول آرایشی متناسب با آن را تهیه کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *