بررسی انواع مو در آرایشگاه
ویژگی انواع مو
خرداد ۱۶, ۱۳۹۷
وکس ذغال خانگی
آموزش درست کردن وکس ذغال خانگی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۷

رنگ سایه مناسب چشم شما

آرایش چشم

رنگ سایه مناسب چشم شما

رنگ سایه مناسب چشم شما

بسیاری از خانم ها تنها زمانی که به آرایشگاه زنانه مراجعه می کنند و ار خدمات آرایش سالن بهره مند می شوند آرایشی زیبا با رعایت تمام نکات و تناسب رنگی را دارند. این خانم ها باید بدانند که می توانند به راحتی در منزل با رعایت چند قانون ساده چهره خود را زیباتر سازند. یکی از این نکات دقت کردن به آرایش چشم است. باید رنگ آرایش چشم با رنگ چشم تناسب و هماهنگی داشته باشد. در این مطلب به شما اموزش می دهیم چه رنگ سایه ای برای چشمان شما مناسب است. 
نکته: قبل از آرایش چشم حتما از یک پرایمر پلک استفاده نمایید، زیرا باعث می‌ شود که سایه‌ واضح‌ تر و پر رنگ‌ تر شده و به تثبیت رنگدانه نیز کمک خواهد کرد. 
- برای چشم‌ های سبز
   ت ه‌رنگهای غروب آفتاب، مانند کهربایی پر رنگ، تفاوت رنگ سبز و زرد در چشمهای سبز رنگ را بیشتر نمایان می سازد. سبز و نارنجی در دایره‌ رنگ، مکمل هم می باشند، بنابراین بدون برخورد، یکدیگر را تقویت خواهند کرد. توصیه می کنیم برای چشم های سبز از یک سایه‌ کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه‌ های چشم استفاده کنید و با یک سایه‌ پودری غیر فشرده، به آن جلوه‌ بیشتری دهید. 
- برای چشم های فندقی
   افرادی که چشم های فندقی دارند، می‌توانند با اعتماد بنفس از هر رنگی برای آرایش چشم استفاده نمایند. اما گزینه‌ پیشنهادی آرایشگران سه رخ، یک رنگ آبی با شکوه است. یک خط چشم آبی روشن، پوشش عنبیه‌ های رنگی را درخشان کرده و اگر در پلک پایین استفاده شود ته‌ رنگ‌های زرد و کهربایی ایجاد خواهد کرد.
- برای چشم‌های آبی
   چشم‌ های یاقوتی رنگ، به خودی خود رنگ زیبایی دارند. اما بسیاری از چشم آبی‌ ها، اغلب از آرایش‌ های رنگی استفاده نمی‌کنند. اما اگر بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، مانند الیزابت تیلور توصیه می کنیم از سایه‌ قرمز یا بنفش استفاده نمایید.
- برای چشم‌های قهوه‌ای
   افرادی که چشمهای قهوه‌ ای دارند، می‌توانند از رنگ‌های روشن و تیره استفاده نمایند، مثلا رنگ خاکستری، محبوبیت زیادی ندارد، اما سایه‌ خاکستری، موجب تغییر حالت چشم‌ های قهوه‌ ای شده و به آن کنتراست نقره‌ ای رنگ می دهد و تن‌ های کهربایی را پر رنگ‌ تر می سازد.
رنگ سایه مناسب چشم شماReviewed by آرایشگاه on Jun 6Rating: 3.0رنگ سایه مناسب چشم شمابسیاری از ما نمیدانیم چه رنگ سایه ای برای آرایش چشمانمان مناسب است، اما تنها با توجه به چند نکته ساده می توان بهترین رنگ سایه را برای آرایش چشم برگزید. در این مقاله رنگ سایه مناسب برای انواع چشم را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از ما نمیدانیم چه رنگ سایه ای برای آرایش چشمانمان مناسب است، اما تنها با توجه به چند نکته ساده می توان بهترین رنگ سایه را برای آرایش چشم برگزید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *