کراتینه مو آقایان
بهترین مارک کراتینه و صافی مو آقایان
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷
متن تبلیغات آرایشگاه
نمونه متن تبلیغات آرایشگاه
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷

رنگ لاک متناسب با پوست

انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک متناسب با پوست

رنگ لاک متناسب با پوست

   انتخاب رنگ لاک معمولا کار سختی است. زیرا رنگ لاک می تواند استایل دستان شما را به راحتی تغییر دهد و زیبایی شما را دو چندان سازد. معمولا ناخن کاران در آرایشگاه زنانه پیشنهاد می کنند بر اساس رنگ پوست خود و فصلی که در ان هستید رنگ لاک خود را انتخاب کنید. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب رنگ لاک مناسب با رنگ پوست را به شما معرفی کنیم. 
   دست ها  یه جوریایی شناسنامه ی آدمن، وقتی به یکی دست می دین، وقتی دارین می نویسین، وقتی دارین با تلفن همراه تون کار می کنین، توجه همه به دستاتونه. برای همین انتخاب کردن یه رنگ مناسب برای لاک می تونه دستای شما رو زیباتر جلوه بده و به آراستگی تون کمک کنه و حسابي چشمها رو خيره كنه به سمت شما. نکته های ریز و کوچولویی درباره‌ي انتخاب لاك وجود داره که دونستن شون یه امتیاز براتون محسوب میشه.
رنگ لاک برای پوست روشن
   اگر رنگ پوست شما روشن و متوسط است به راحتی می توانید رنگ لاک مناسب را برای پوست خود انتخاب کنید؛ فقط کافی است هر رنگی که انتخاب می کنید براق باشد. البته می توان از لاک ساده نیز استفاده کرد و سپس از برق ناخن استفاده نمود. لاک های مات زیبایی زیادی به دستانی با پوست روشن نخواهند داد. برای افرادی با پوست روشن رنگ هایی برای لاک ناخن وجود دارد که جزء بهترین رنگ ها است رنگ هایی مانند آبی تیره، بنفش یا صورتی براق. 
رنگ لاک برای پوست گندمی
   پوست های گندمی همیشه جلوه فوق العاده ای بابت رنگ پوست خود داشته اند. اگر شما هم پوست گندمی دارید انتخاب رنگ لاک برای این نوع پوست ها باید کاملا هوشمندانه باشد تا جلوه ی بیشتر به دستان شما بدهد. یک انتخاب اشتباه در مورد رنگ لاک برای این دسته از افراد می تواند سن شما را چند سال پیرتر نشان دهد. طیف رنگ های تیره بهترین رنج رنگ ها برای این نوع پوست ها می باشند که بهترین آن ها رنگ مشکی، رزشکی و شکلاتی است. البته می توانید از رنگ های دیگری هم استفاده کنید اما فراموش نکنید تیره بودن طیف رنگی را در انتخاب خود در نظر بگیرید. انتخاب هایی که هرگز نباید داشته باشید رنگ های کمرنگ است، این رنگها دستان شما را رنگ پریده نشان می دهند، مانند صورتی کمرنگ و رنگ هایی که تونالیته نقره ای دارند.
رنگ لاک برای سبزه رو ها
   این رنگ پوست متداول ترین رنگ پوست در کشور ایران است، رنگ مناسب لاک برای افرادی که سبزه هستند، رنگ های با زمینه طلایی است، منظور از زمینه طلایی چیزی نیست که حتما برق بزند و رنگ طلا داشته باشد، بیشتر داشتن تونالیته رنگ طلایی مهم است که در رنگ هایی مانند خاکستری گرم، زرد نارنجی و خردلی وجود دارد. اما رنگ های دیگری مانند آبی و سبز هم می توانند انتخاب خوبی باشند، انتخاب طیف متوسط این رنگ ها مانند آبی فیروزه ای، آبی اقیانوسی و از خانواده سبزها، سبز سدری می تواند انتخاب مناسبی باشد. افراد سبزه رو هم مثل گندمی ها بهتر است از رنگ های روشن مثل کرم، سفید و نسکافه ای استفاده نکنند تا جلوه پوست خود را  از دست ندهند.  

رنگ لاک پوست های تیره
   اگر رنگ پوست شما تیره است، مهم ترین چیزی که باید بدونید این است که رنگ های روشن برای لاک ممنوع است! بهترین انتخاب برای شما رنگ قهوه ای – نسکافه ای با تونالیته زرد نارنجی است. اما نگران نباشید، انتخاب های دیگری هم دارید مانند رنگهایی که ته مایه ی سبز تیره دارند. هرچی رنگ پوست شما تیره تر باشد ­باید از لاک های تیره تر استفاده کنید. لاک های براق و استفاده از برق ناخن را فراموش کنید. رنگهایی که هیچ وقت نباید از آن ها استفاده کنید رنگهایی از خانواده صورتی هستند، این رنگ عروسکی به هیچ عنوان مناسب رنگ پوست شما نیست.

رنگ لاک متناسب با پوستReviewed by سه رخ on Aug 18Rating: 3.0رنگ لاک متناسب با پوستبسیاری از خانم ها با توجه به رنگ پوست خود باید رنگ لاک مناسب را برای ناخن ها انتخاب کنند تا زیبایی ان ها دوچندان شود. در این مقاله رنگ لاک متناسب با پوست را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از خانم ها با توجه به رنگ پوست خود باید رنگ لاک مناسب را برای ناخن ها انتخاب کنند تا زیبایی ان ها دوچندان شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *