برس مناسب مو
نکات شانه زدن مو
مرداد ۱, ۱۳۹۷
نحوه آرایش چشم
آرایش چشم
مرداد ۲, ۱۳۹۷

رنگ موی ژله ای

رنگ موی ژله ای

رنگ موی

رنگ موی ژله ای

        متخصصین رنگ در آرایشگاه با روش های خاصی رنگ موهای فانتزی را روی موها اجرا میکنند. نکات مهمی در رنگ کردن موها بارنگ موهای فانتزی وجود دارد که با دانستن آنها بدون آسیب رساندن به موهایتان یک رنگ موی زیبا خواهید داشت.رنگ مو ژله ای رنگ طبیعی مو را روشن تر میسازد،موهای راه راه و مش شده را یکنواخت می کنند. این رنگ ها تغییر شدیدی در رنگ مو ایجاد نمی کنند و چون به راحتی و با یک بار شستشو از بین می روند، برای امتحان کردن یک رنگ مو مناسب هستند.  این رنگ موها گران قیمت هستند و ممکن است سالن ها ی آرایشی و آرایشگاه ها کلی پول از شما بگیرند و نهایتا به موهایتان آسیب برسانند.این رنگ موها با هر بار شستن موهایتان تغییر رنگ می دهند و کم رنگ تر می شوند بنابراین نیاز به تکرار رنگ ساژ ها دارند. 
رنگ های فانتزی از جمله رنگ هایی میباشند که نیاز به اکسیدان نداشته و به صورت خالص استفاده میشود. به این نوع رنگ ها، رنگ های ژله ای گفته می شود. برای استفاده از این رنگ ها باید موهایتان را دکلره کرده . سپس این رنگ ها را به صورت خالص برروی موهای مرطوب و تمیزتان به مدت 5 الی 30 دقیقه بمالید و به این نکته توجه داشته باشید که هرچه رنگ ها مدت زمان بیشتری برروی موهایتان قرار بگیرد، رنگ ها پررنگ تر می شود . زمانی که از رنگ موی فانتزی استفاده میکنید سعی کنید رنگ آرایش خود را نیز نزدیک و هم خانواده ی رنگ موی خود انتخاب کنید. زیرا در این صورت هم رنگ آرایش شما و هم رنگ موی شما جلوه ی بهتری خواهد داشت. 
 این رنگ موها خاصیت تقویت کنندگی دارد، ولی توجه کنید که به دلیل آنکه فاقد پروکسیدهیدورژن (آب اکسیژنه) هستند نمی توانند موهای شما را بی رنگ یا روشن کنند. رنگ موهایی که معمولا از فروشگاه ها و یا سالن های آرایش تهیه می کنید، رنگ موهای دائمی هستند. در رنگ موی دائمی از آمونیاک و آب اکسیژنه (پراکسیدهیدروژن) برای رنگ کردن مو استفاده می شود.
این رنگ مو ژله ای به علت پایدار نبودن  برای آنهایی که موهایی مشکی دارند، دوست دارند موهایشان را بلوند کنند و آنهایی که موهایی به رنگ روشن تر دارند، تمایل دارندکه با استفاده از رنگ مو، موهایشان را تیره کرده و چهره ای متفاوت را تجربه کنند بسیار خوب میباشد.

رنگ موی ژله ایReviewed by آرایشگاه on Jul 24Rating: 3.5رنگ موی ژله ایمتخصصین رنگ در آرایشگاه با روش های خاصی رنگ موهای فانتزی را روی موها اجرا میکنند. نکات مهمی در رنگ کردن موها بارنگ موهای فانتزی وجود دارد که با دانستن آنها بدون آسیب رساندن به موهایتان یک رنگ موی زیبا خواهید داشت.رنگ مو ژله ای رنگ طبیعی مو را روشن تر میسازد،موهای راه راه و مش شده را یکنواخت می کنند.

متخصصین رنگ در آرایشگاه با روش های خاصی رنگ موهای فانتزی را روی موها اجرا میکنند. نکات مهمی در رنگ کردن موها بارنگ موهای فانتزی وجود دارد که با دانستن آنها بدون آسیب رساندن به موهایتان یک رنگ موی زیبا خواهید داشت.رنگ مو ژله ای رنگ طبیعی مو را روشن تر میسازد،موهای راه راه و مش شده را یکنواخت می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *