خط چشم ژله ای
آموزش ساخت خط چشم ژله‌ای
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶
تاپ شاین ناخن چیست؟
تاپ شاین ناخن
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶

پاک کردن رنگ مو از پوست

تمیز کردن لکه های رنگ مو

پاک کردن رنگ مو از پوست

پاک کردن رنگ مو از پوست

رنگ مو را بسیاری از خانم ها در منزل و یا در آرایشگاه برای رنگ کردن موها استفاده کرده اند. هنگام رنگ کردن موها، دقت کافی داشته باشید تا به پوست مالیده نشود و آن را رنگی نکند. استفاده از دست‌ کش و دقت در موقع آغشته کردن رنگ با موها، روش هایی برای جلوگیری از رنگی شدن پوست است اما اگر پوست شما رنگی شد می توانید از روش های زیر برای پاکسازی استفاده کنید:
- لاک پاک‌کن
   مقداری پنبه را در لاک پاک‌ کن خیس کرده و به آرامی روی لکه رنگی روی پوست بمالید و چند بار آن را روی پوست قرار داده و بردارید، مشاهده خواهید کرد که لکه رنگ کم رنگ تر خواهد شد. تاثیر استفاده از الکل ایزوپروپیل هم به همین شیوه است، اما ممکن است پوست به آن حساسیت نشان دهد.
- صابون مایع
   صابون مایع یکی از بهترین شوینده‌ ها برای پاک کردن انواع لکه‌ ها است. از صابون مایع برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی پوست نیز می توان استفاده کرد. کمی از آن را در آب ریخته، کف درست کنید و پوست خود را به آن آغشته نمایید و به آرامی ماساژ دهید تا رنگ از روی پوست پاک شود.
- خمیر دندان غیر ژلی
   کمی خمیر دندان غیر ژلی را روی پوست رنگ گرفته زده و ماساژ دهید و یا اینکه با یک براش زبر، آن را مانند اسکراب روی پوست بکشید تا لکه رنگ پاک شود. 
- جوش شیرین
   مقداری جوش شیرین را با کمی مایع ظرفشویی در مقداری آب ریخته و مخلوط نمایید. این ترکیب تأثیر شگفت انگیزی در پاک کردن لک‌ه های رنگی از روی پوست، لباس و سطوح دیگر دارد.
- سرکه
   مقداری پنبه را به کمی سرکه آغشته کرده و روی پوست بمالید. چندبار این کار را تکرار نمایید تا تاثیرش بیشتر گردد و لکه ها پاک شوند.
- روغن زیتون یا روغن بچه
   اگر پوستی حساس دارید و یا به هر دلیل نمی‌ خواهید از روش‌های گفته شده در بالا استفاده نمایید و به دنبال روش‌ هایی ملایم هستید، می‌توانید از روغن زیتون یا روغن بچه استفاده نمایید. کافی است فقط یک پنبه در روغن خیسانده‌ و چند بار روی پوست گذاشته و بردارید. 

پاک کردن رنگ مو از پوستReviewed by سه رخ on Feb 5Rating: 3.0پاک کردن رنگ مو از پوستبسیاری از خانم ها هنگام رنگ کردن موها خود پوست خود را رنگی می کنند که می توان با استفاده از مواد طبیعی و روش های ساده این لکه ها را پاک کرد. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها هنگام رنگ کردن موها خود پوست خود را رنگی می کنند که می توان با استفاده از مواد طبیعی و روش های ساده این لکه ها را پاک کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *