فون آرایش و گریم
فون گریم چیست؟
مهر ۵, ۱۳۹۶
درمان مو خشک
مو خشک
مهر ۶, ۱۳۹۶

پاک کردن رنگ مو

آموزش پاک کردن رنگ مو

پاک کردن رنگ مو

پاک کردن رنگ مو

  افرادی که در آرایشگاه کموهای خود را رنگ می کنند بعد از مدتی برای تعویض ان رنگ و یا از سر پشیمانی نیاز دارند که رنگ را از روی موها پاک کنند. در آرایشگاه معمولاً به کمک پودر دکلره رنگ را از روی مو پاک می کنند. اما بسیاری از خانم ها تمایلی به استفاده از پودر دکلره ندارند زیرا موجب سوختن تارهای مو می شود. در این مقاله روش های خانگی و طبیعی جهت پاک کردن رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.
روش 1:  می توان از پودر لباسشویی جهت پاک کردن رنگ موی تیره استفاده نمود. اگر 5 بار از پودر استفاده کنید موهای شما به رنگ بولند کثیف تغییر رنگ خواهد داد. دقت کنید که از پودرهای شوینده ساده استفاده کنید نه از مواد شوینده مانند سفید کننده .
نحوه استفاده : ابتدا موها را خیس کنید سپس با استفاده از یک قاشق غذاخوری از مواد شوینده موها را کاملاً شست وشو دهید. دقت کنید کف ایجاد شده وارد چشم، گوش و دهانتان نشود.در نظر داشته باشیدکه ریشه موها زودتر از دنباله آن ها روشن می شود پس به این نکته توجه کنید تا موها رنگ یکنواختی داشته باشد.

روش 2: بیشتر رنگ موها در مقابل مواد قلیایی مانند صابون و شامپو به مدت طولانی مقاومت می کنند. بهتر است برای از بین بردن این رنگ ها از سرکه استفاده کنید.
نحوه استفاده : کمی سرکه را با کمی روغن مخلوط کنید بعد موها را با این ترکیب شستشو دهید. سپس موها را با صابون آنقدر بشویید تا دیگر رنگی از موها خارج نشود و سپس با سرکه دوباره موها را شست و شو دهید. حال موها را آبکشی کنید و مجدداً با صابون شسته و بعد از بررسی موها در صورتی که لازم بود دوباره همین روند را بر روی موها پیاده کنید.

روش 3: با استفاده از شامپوی مخصوص شوره سر و جوش شیرین می توان رنگ موها را روشن تر کرد.
نحوه استفاده : شامپو و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید و در صورت نیاز چند دفعه موهای را با این ترکیب شست و شو دهید. اگر به جوش شیرین دسترسی نداشتید چیزی را جایگزین آن نکرده و تنها از شامپوی شوره سر استفاده کنید. این روش جهت از بین بردن رنگ بخصوص رنگ های موقتی در آرایشگاه بسیار پیشنهاد می شود. زیرا شامپو شوره سر داررای فرمولاسیون بسیار قوی بوده و مواد شیمیایی رنگ را از تارهای مو جدا می کند. فراموش نکنید که هیچ جایگزینی برای جوش شیرین وجود ندارد حتی خمیر مایه. در واقع جوش شیرین یک ماده طبیعی است که عملکردی مشابه دکلره دارد.

پاک کردن رنگ موReviewed by سه رخ on Sep 27Rating: 3.0پاک کردن رنگ موبرای پاک کردن رنگ مو می توان از روش های مختلفی استفاده کرد . در این مقاله سه روش خانگی جهت پاک کردن رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.

برای پاک کردن رنگ مو می توان از روش های مختلفی استفاده کرد . در این مقاله سه روش خانگی جهت پاک کردن رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.

1 دیدگاه

  1. Tara گفت:

    مفید بود .کسی تا حالا امتحان کرده؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *