عوض کردن مدل مو
آیا عوض کردن مدل مو در هر فصل صحیح است؟
مرداد ۳۱, ۱۳۹۶
عمل لیفتینگ صورت
نحوه عمل جراحی لیفتینگ صورت
شهریور ۱, ۱۳۹۶

رنگ کردن مو در خانه – قسمت اول

بهترین راه رنگ کردن مو در خانه

رنگ کردن مو در خانه

رنگ کردن مو در خانه- قسمت اول

          به خوبی میدانیم رنگ کردن موها در خانه کار چندان سختی نیست. حتی اگر موها سفید شده باشد، به آسانی می توان آن ها را رنگ کرد، فقط کافی است نکات ساده ای را بدانید. رنگ کردن مو تقریبا بین بیشتر خانم ها رواج دارد خانم ها به 2 دلیل موهای شان را رنگ می کنند یا می خواهند موهای سفیدشان را بپوشانند یا می خواهند در چهره شان تنوعی به وجود آورند. بعضی از خانم ها موهای شان را در آرایشگاه رنگ می کنند، ولی خانم های بسیاری هستند که ترجیح می دهند به دلیل هزینه یا کمبود وقت، موهای شان را در منزل رنگ کنند. اگر شما هم جزو این دسته اخیر هستید، احتمالا دانستن نکاتی برای رنگ کردن بهتر موها می تواند برای تان جالب باشد. رعایت این نکات باعث می شود، رنگ روی موها به آنچه می خواهید نزدیک شود و دوام بیشتری یابد.

  • اگر نوک موهای شما به هر دلیل دچار موخوره شده است باید قبل از رنگ کردن را کوتاه کنید. موی خشک و شکننده نمی تواند به خوبی رنگ را در خود نگه دارد و بعد از مدت کوتاهی رنگش از بین می رود و به اصطلاح موها بدرنگ می شود.
  • سطح رنگ ها را از درجه یک تا 10 تقسیم بندی کرده اند. رنگ درجه 10 مو را روشن و درجه یک آن را تیره می کند، به طور کلی درجات رنگ مو را می توان به این صورت نشان داد:1- سیاه، 2- قهوه ای خیلی تیره، 3- قهوه ای تیره، 4- قهوه ای، 5- قهوه ای متوسط، 6-قهوه ای روشن، 7- بلوند تیره، 8- بلوند متوسط، 9- بلوند روشن، 10 - بلوند پلاتینی روشن.
  • اگر شما چرخه رنگ را بشناسید، رنگ کردن برایتان آسان تر خواهد شد. ممکن است به نظرتان عجیب برسد که موهای شما ترکیبی از 3 رنگ است؛ قرمز، زرد و آبی. اینها رنگ های اصلی هستند. رنگ های ثانویه، نارنجی، سبز و بنفش هستند که از ترکیب رنگ های اصلی به دست آمده اند.
  • موهای سفید به ویژه موهای ریز، کلفت و خاکستری رنگی که در اطراف شقیقه ها می رویند، در برابر رنگ مو مقاوم هستند یا در مقایسه با سایر موهای سفید، به سرعت رنگ خود را از دست می دهند. اگر موهای شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ است، شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آن ها را نرم کنید، چون با نرم کردن، لایه های کوتیکول رنگ را بهتر جذب می کنند.
رنگ کردن مو در خانه - قسمت اولReviewed by سه رخ on Aug 23Rating: 3.0رنگ کردن مو در خانه رنگ کردن موها در خانه کار چندان سختی نیست. حتی اگر موها سفید شده باشد، به آسانی می توان آن ها را رنگ کرد، فقط کافی است نکات ساده ای را بدانید. رنگ کردن مو تقریبا بین بیشتر خانم ها رواج دارد خانم ها به 2 دلیل موهای شان را رنگ می کنند یا می خواهند موهای سفیدشان را بپوشانند یا می خواهند در چهره شان تنوعی به وجود آورند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *