آرایش سیزده بدر
آرایش مناسب برای سیزده بدر
فروردین ۱۳, ۱۳۹۷
رنگ کردن مژه
آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۲)
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷

آموزش رنگ کردن مژه(قسمت۱)

رنگ مژه

آموزش رنگ کردن مژه(قسمت۱)

آموزش رنگ کردن مژه :

اگر می خواهید مژه های خود را بدون نیاز به ریمل مژه و ابرو تیره تر کنید، آنها را رنگ کنید.قابل ذکر است که چند خطری درباره رنگ کردن مژه ها وجود دارد، ولی اگر با روش صحیح انجام شود ، کار درستی است.

مراحل رنگ کردن مژه در منزل:

  • رنگ مژه را انتخاب کنید.

برای رنگ کردن مژه ها، از رنگ مو استفاده نکنید. در عوض، به دنبالرنگ مخصوص مژه و ابرو باشید. رنگ مخصوص مو از مواد شیمیایی خطرناک استفاده می کند که در نزدیکی چشم شما قرار می گیرند، بنابراین نباید هرگز بر روی مژه ها استفاده کنید. رنگ های مخصوص ابرو و مژه بسیار متنوع است. رنگ مژه سیاه و قهوه شایع است، اما گزینه های رنگی مانند آبی عمیق نیز وجود دارد. با این حال، بسیاری از این رنگ ها بسیار قابل توجه نیستند، به طوری که عموما مژه های شما را بیش از حد غیر طبیعی نشان میدهد.

  • رنگ مژه را مخلوط کنید.

هر کیت مخصوص رنگ مژه  باید با دستورالعمل همراه باشد و این دستورالعمل ممکن است متفاوت باشد. با این حال، معمولا به راحتی رنگ و اکسیدان را ترکیب می کنند. اکثر کیتها شامل  یک لوله از رنگ، یک بطری فعال کننده محلول، یک فرچه صورت ریمل مژه و ابرو، گرده تکان دهنده و ظرف برای ترکیب اینها، می باشد. 2 اینچ (5 سانتیمتر) رنگ مژه یا ابرو را روی ظرف مخصوص برای مخلوط کردن، فشار دهید و چند قطره اکسیدان را اضافه کنید. مخلوط را مخلوط کند تا ترکیب شود.اضافه کردن فعال کننده بیش از حد می تواند باعث ایجاد رنگ بیش از حد شود. رنگ شل و آبکی روی اپلیکاتور به خوبی نخواهد ماند.

آموزش رنگ کردن مژه(قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Apr 2Rating: 3.0آموزش رنگ کردن مژه(قسمت۱) اخیرا رنگ کردن مژه ها در آرایشگاه های زنانه رایج شده است که امری جالب و زیبا جهت زیباتر کردن چشمان است و شیوه ای ساده برای انجام آن دارد. در این مقاله شیوه رنگ کردن مژهن ها را به شما آموزش می دهیم.

اخیرا رنگ کردن مژه ها در آرایشگاه های زنانه رایج شده است که امری جالب و زیبا جهت زیباتر کردن چشمان است و شیوه ای ساده برای انجام آن دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *