مهم ترین باور غلط در مورد پوست چرب
باور غلط در مورد پوست چرب
دی ۱۰, ۱۳۹۶
تبلیغ آرایشگاه
تبلیغات آرایشگاه شیراز
دی ۱۱, ۱۳۹۶

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست گندمی

کم پودر برای پوست گندمی

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست گندمی

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست گندمی

   منظور از پوست گندمی یعنی پوستی که نه خیلی روشن است نه سبزه. بسیاری از خانم هایی که پوست گندمی دارند برای انتخاب آرایش خود دچار مشکل می شوند. زیرا بیشتر نکته های آرایشی برای پوست های سفید و یا سبزه است و به ندرت اطلاعاتی در مورد پوست های گندمی وجود دارد.برای آرایش و زیرسازی پوست های گندمی نباید به یک رنگ بسنده کرده و نیازمند رنگ های زیادی است. 
   برای این نوع پوست ها کرم پودر های مختلفی برای استفاده وجود دارد. برای انتخاب کرم پودر مناسب باید رنگی که نزدیک به چهره باشد را انتخاب کنید و رنگ خیلی روشن و یا خیلی تیره ای استفاده نکنید زیرا این رنگ ها پوست را خاکستری و بدرنگ می کنند. بهترین راه برای هماهنگ کردن کرم پودر و رنگ پوست گندمی این است که آن را کنار خط فک قرار داده و مناسب بودن رنگ با این روش چک کنید. به علاوه برای زیر سازی مناسب نیاز به کانسیلر دارید. زیرا کانسیلر لکه ها را پوشانده، تیرگی زیر چشم را رفع کرده و محل زخم و جای جوش ها را نیز می پوشاند.
   به همین دلیل باید از یک کانسیلر که حداقل دو درجه از رنگ پوست شما  تیره تر است استفاده نمایید و عیوب پوست خود را برطرف نمایید. در صورتی که در مورد انتخاب کرم پودر و یا کانسیلر دچار مشکل شدید و نتوانستید رنگ پوست خود را پیدا کنید می توان دو رنگ روشن و تیره خریده و از ترکیب آن ها برای پوست استفاده کنید. برای تثبیت آرایش خود نیز می توانید پودر و یا پنکک استفاده کنید. پودر و یا پنکک های آرایشی پوست را مات می کنند و باید با توجه به رنگ پوست انتخاب شوند. هنگام استفاده از کرم پودر آن را روی گردن هم زده و فراموش نکنید که به خوبی روی سطح پوست پخش کنید.

 

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست گندمیReviewed by سه رخ on Dec 31Rating: 3.0بهترین رنگ کرم پودر برای پوست گندمیبرای پوست های گندمی باید از کرم پودرهای نزدیک به رنگ پوست استفاده کرد و از استفاده از کرم پودرهای تیره اجتناب کنید. در این مقاله بهترین رنگ کرم پودر را به شما معرفی می کنیم.

برای پوست های گندمی باید از کرم پودرهای نزدیک به رنگ پوست استفاده کرد و از استفاده از کرم پودرهای تیره اجتناب کنید.

1 دیدگاه

  1. صنم گفت:

    مرسی سه رخ جان به کمک این مطلب خیلی راحت تونستم بهترین رنگ کرم پودر برای پوستم رو پیدا کنم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *