آموزش ریباندینگ مو به روش نانو
ریباندینگ مو به روش نانو
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷
طرز تهیه ماسک عسل
ماسک عسل پوست صورت
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷

روشن کردن پوست دست و پا

کرم روشن کننده پوست دست و پا

روشن کردن پوست دست و پا

روشن کردن پوست دست و پا

   دست ها به دلیل این که دائما در حال انجام کارهای مختلف هستند و با مواد خشن و نامناسب برای پوست در تماس هستند؛ و پاها هم به دلیل اینکه که پوشش ضخیمی مانند کفش دارند و یا در فصل تابستان به دلیل قرارگیری در معرض نور خورشید، ممکن است به مرور دچار تیرگی و کدری شوند و زیبایی آن ها کاهش یابد. برای روشن شدن پوست دست و پا و همچنین صورت، روش های مختلفی وجود دارد که ما سعی داریم مؤثرترین آن ها را به شما آموزش می دهیم: 
- مواد حاوی لاکتیک اسید به پوست بمالید.
   لاکتیک اسید یکی از آلفاهیدروکسی اسیدها است که در بعضی مواد غذایی وجود دارد و می تواند پوست را روشن و سفید کند. ماست از بهترین موادی است که دارای این ماده است و فقط کافی است چند مرتبه در هفته، لایه نازکی از ماست را روی پوست دست و پا و صورت قرار دهید و بعد از 10 دقیقه بشویید. فراموش نکنید که همیشه ضدآفتاب هم بزنید.
- ویتامین C
   ویتامین C خاصیت روشن کنندگی زیادی دارد. کافی است مقداری پنبه را به آب لیمو یا پرتغال آغشته کنید و روی پوست بمالید و اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست بماند و بعد پوست خود را بشویید. همچنین می توانید مقداری پوست لیمو و پرتغال را خشک و پودر کنید و با یک قاشق ماست ترکیب کنید و روی پوست دست و پا یا صورت بمالید. اگر پوست حساسی دارید، روش دوم برای شما مناسب تر است. می توانید سرکه سیب رو با مقدار مساوی آب مخلوط کرده و به پوست خود بزنید. این ترکیب هم تأثیر فوق العاده ای دارد.
چند توصیه ساده برای روشن کردن رنگ پوست
   هر روز دست ها و پاهای خود را بشویید و سپس به آن ها کرم مرطوب کننده بزنید. هفته ای یک یا دو بار آن ها را لایه برداری کنید. لایه برداری را با مخلوط آب و شکر، آب و جوش شیرین، آب و دانه های قهوه، شیر و جوی دو سر انجام دهید.
کرم برای روشن شدن پوست دست
   کرم روشن کننده پوست دست، در مارک ها و برندهای مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها ر از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها تهیه کنید. اما برای انتخاب یک کرم سفید کننده خوب، به نکات زیر دقت کنید:
- از تهیه نمونه هایی که حاوی مرکوری (جیوه) هستند، خودداری کنید.
- بعضی از کرم ها حاوی هیدروکینون هستند که در صورت استفاده طولانی مدت، ممکن است باعث ابتلا به سرطان شوند که باید از این نوع هم دوری کنید. بیشتر کرم های موجود در بازار، از طریق کاهش ملانین در پوست (که باعث ایجاد رنگ و تیرگی در پوست می شود)، موجب سفید شدن پوست دست و صورت می شوند که این مورد ممکن است عوارض داشته باشد ، بنابراین بهتر است قبل از خرید با متخصص پوست خود مشورت کنید. 
کرم سفید کننده دست ساز
برای ساخت کرم سفید کننده دست ساز به ترتیب زیر عمل کنید:
   2 تا 3 قاشق غذاخوری آرد نخود را با با یک قاشق چایخوری زردچوبه در یک کاسه مخلوط کنید. حالا آب نصف یک عدد لیمو را بگیرید و در کاسه بریزید. مقداری شیر طبیعی یا خامه طبیعی را نیز به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا حالت کرم به خود بگیرد. این کرم طبیعی را هر روز به دست و پاهای خود بزنید و بعد از گذشت 15 دقیقه پوست خود را بشویید. این کرم را می توانید به مدت 7 روز در یخچال نگهداری کنید.

روشن کردن پوست دست و پاReviewed by آرایشگاه on Aug 19Rating: 2.5روشن کردن پوست دست و پابرای روشن کردن پوست دست و پا محصولات و کرم های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در این مقاله نحوه روشن کردن پوست دست و پا را به شما آموزش می دهیم.

برای روشن کردن پوست دست و پا محصولات و کرم های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

1 دیدگاه

  1. tattoomarkazi گفت:

    تاثیر میکرودرم ابریژن بر پوست
    پوست یکی از حساس ترین و موثر ترین اعضای بدن انسان است که اگر یک خراش کوچک روی آن ایجاد شود بسیار آزار دهنده خواهد یود در اینجا زیبایی پوست مد نظر بوده و میخواهیم در این باره صحبت کنیم تقریبا ۷۸% افراد در جامعه دچار مشکلات پوستی هستند که حاضر هستند هرکاری انجام دهند تا مشکل پوستشان رفع شود پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن یکیاز راه هایی است که توانسته با عوارض بسیار کم نتیجه بسیار خوبی را فراهم آورد

    میکرودرم ابریژن چست؟
    میکرودرم ابریژن (microdermabrision) یکی از بهترین دستگاههای پاکسازی پوست است که به کمک این دستگاه با مواد معدنی پوست شما در لایه ی بسیار نازکی سایش داده می شود توجه داشته باشید که این مواد معدنی کاملا بی ضرر بوده و همان پودر اکسید می باشد که در نهایت لایه های خارجی مرده و ناخواسته های پوست حذف می کند و باعث فعال شدن و شادابی پوست می شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *