لاک پاییزی
رنگ لاک پاییزی
آبان ۱۳, ۱۳۹۶
انواع تونر پوست
تونر پوست مختلط یا تی زون چرب
آبان ۱۳, ۱۳۹۶

روش استفاده از فیکساتور

فیکساتور آرایش

روش استفاده از فیکساتور

روش استفاده از فیکساتور

   فیکساتور ها یا تثبیت کننده های آرایش در دو نوع پودری و مایع وجود دارند. همچنین در رنگ‌ های روشن تا تیره و در مدل‌ های مات و شاینی در بازار وجود دارند. پودرهای فیکس معمولا دارای برس یا پد مخصوص هستند و پس از کرم پودر بر روی پوست زده می‌شوند. پودر فیکس دوام آرایش را افزایش می دهد. نوع دیگر پودر فیکس بصورت مایع است که می توان بجای آب؛ آن را با سایه های پودری و فون های سنگی ترکیب نمود تا ماندگاری آن را افزایش دهد. افرادی که پوست خیلی چرب دارند برای دوام بیشتر آرایش خود، می توانند قبل از زدن کرم پودر با یک پنبه آغشته به الکل سفید رقیق شده با آب، صورت خود را پاک کرده تا چربی پوست به حد تعادل برسد. البته این روش برای زمانی که قصد دارید به مهمانی خاصی بروید توصیه می‌ گردد. زیرا  انجام روزانه این کار موجب کدر شدن پوست خواهد شد. برای افراد با پوست چرب استفاده از فون های خشک بجای کرم پودر توصیه می شود.
   همیشه بعد از زدن کرم پودر یک تکه پنبه بزرگ را برداشته و کاملاً آرام به صورت دورانی روی پوست بکشید. با این کار اضافات کرم پودر گرفته می شود. اگر تمایل دارید قسمت‌هایی از بدن را نیز کرم پودر بزنید به هیچ عنوان از کرم پودر های چرب استفاده نکنید. کرم پودرهای آکوا که با آب مخلوط می‌شوند بهترین گزینه برای پوست بدن می باشند و عوارضی بر روی پوست ایجاد نمی کنند.

روش استفاده از فیکساتورReviewed by سه رخ on Nov 4Rating: 3.0روش استفاده از فیکساتوربرای استفاده از فیکساتور های آرایشی باید ابتدا نوع فیکساتور را متناسب با نوع پوست انتخاب کرده و بعد از آرایش بر روی پوست بزنید. در این مقاله نحوه استفاده از فیکساتور آرایشی را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از فیکساتور های آرایشی باید ابتدا نوع فیکساتور را متناسب با نوع پوست انتخاب کرده و بعد از آرایش بر روی پوست بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *