کانتورینگ لب
آموزش کانتورینگ لب
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷
روش انتخاب ماسک موی مناسب
راهنمای انتخاب ماسک مو
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷

روش های افزایش طول عمر مژه مصنوعی

مراقبت از مژه مصنوعی

روش های افزایش طول عمر مژه مصنوعی

روش های افزایش طول عمر مژه مصنوعی

   مژه مصنوعی یکی از محصولات آرایشی است که برای خانم هایی با مژه های کم پشت بسیار کاربرد دارد. جالب است بدانید اگر از مژه مصنوعی به خوبی مراقبت کنید می توانید آن را چندین ماه نیز استفاده کنید. تمیز و بهداشتی نگه داشتن مژه مصنوعی‌ می‌ تواند عمر آنها را افزایش داده و برای بارها استفاده آماده می باشند. ریمل و چسب مژه مصنوعی، هر دو می‌ توانند موهای واقعی مژه مصنوعی‌ ها را خشک کنند و باعث پیچ و تاب الیاف مصنوعی شوند. به علاوه، مژه‌ های مصنوعی فرسوده، می‌ توانند باکتری‌ ها را با خود حمل کنند که استفاده‌ طولانی مدت از آنها می‌تواند باعث آسیبب دیدن چشم‌ ها گردد. روش های مختلفی برای تمیز کردن مژه مصنوعی وجود دارد که در این مطلب به شما آموزش می دهیم:
- چسب را پاک کنید!
   چسب خشک شده می‌ تواند به مرور زمان موجب تغییر شکل مژه‌ها شود و آنها را پیچ و تاب دهد. چسب خشک شده تجمع باکتری ها را به دنبال دارد. پس با استفاده از یک موچین به آرامی و بدون کندن موهای مژه، چسب را از آنها جدا نمایید.
- آنها را در آب گرم بشویید!
   یک ظرف تمیز را با مقداری آب گرم پر کرده و مژه‌ ها را به مدت ۳۰ ثانیه داخل آن قرار دهید تا هر گونه ریمل، سایه چشم و دیگر باقی مانده‌ های آرایش از آن پاک گردد. آب داغ یک روش مناسب برای پاکسازی مواد آرایشی سرسخت است، اما فقط برای مژه‌ هایی با الیاف مصنوعی. مژه‌ هایی از جنس موی موی انسان و یا خز ممکن است فر و حالت خود را در آب جوش از دست دهند.
- پاک کردن و ضد عفونی کردن!
   مژه‌ها با الیاف مصنوعی را می‌ توان با مواد الکلی پاک کرد، اما برای مژه‌ هایی با موی واقعی باید از موادی بر پایه‌ آب استفاده کنید. مانند برخی از پاک کننده‌ های آرایشی که بر پایه‌ الکل نیستند، بنابراین مژه‌ ها خشک نخواهند شد. از پایه تا نوک یک مژه مصنوعی خشک را با الکل و یا پنبه‌ خیس شده با پاک کننده‌ آریشی تمیز کرده تا هرگونه مواد آرایشی که قبلا سست شده از روی آن پاک گردد.
- از مجموعه‌های فانتزی با احتیاط استفاده کنید!
   مثل لباس‌ هایی که فقط باید توسط خشک شویی شسته شوند، بعضی مژه‌ های مصنوعی نیاز به مراقبت ویژه دارند. در آب قرار دادن و یا دستمال کشیدن مژه‌هایی که حاوی ذرات تزئینی مثل اکلیل، پر و یا زیور آلات بزرگ هستند، یک اشتباه بزرگ می باشد، اما پاک کردن چسب و یا تمیز کردن آن با یک پنبه آغشته به مواد بهداشتی برای ضد عفونی کردن، از کار‌های لازم برای مرتب نگه داشتن مژه‌ ها است.

روش های افزایش طول عمر مژه مصنوعیReviewed by سه رخ on Jun 3Rating: 3.0روش های افزایش طول عمر مژه مصنوعیمژه مصنوعی را می توان چند بار استفاده کرد به شرطی که روش های مراقبت و نگهداری از آن ها را بلد باشید و بعد از هربار استفاده آن ها را تمیز کنید. در این مقاله روش های افزایش طول عمر مژه مصنوعی را به شما آموزش خواهیم داد.

مژه مصنوعی را می توان چند بار استفاده کرد به شرطی که روش های مراقبت و نگهداری از آن ها را بلد باشید و بعد از هربار استفاده آن ها را تمیز کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *