روغن نارگیل برای مو، ویتامینه مو
روغن نارگیل برای مو
آبان ۲۹, ۱۳۹۶
کرم استادرم
کرم لیفتینگ استادرم
آبان ۲۹, ۱۳۹۶

روش برداشتن ابرو با یک موچین خوب

اصلاح ابرو

روش برداشتن ابرو با یک موچین خوب

روش برداشتن ابرو با یک موچین خوب

   اصلاح موهای ابرو، یکی از کارهایی است که در آرایشگاه و یا منزل انجام می شود. در اکثر کشورها برای برداشتن ابرو باید مجوز لازم را داشته باشید. به همین دلیل، روش انجام کار به اندازه ی ابزاری که برای آن استفاده می کنید، اهمیت دارد. به گفته آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه مهم ترین چیز در کندن ابرو، در آوردن ریشه است. اگر گردی انتهای فولیکول مو بیرون نیاید، مو در ضخیم ترین نقطه ی فولیکول شکسته و ضخیم تر از قبل رشد خواهد کرد.
   برای کاهش درد کندن موها، باید پوستی که فولیکول مو در آن قرار دارد را کشیده شود اما نه خیلی محکم. بهتر است موها موازی با جهت رشد آنها کشیده و کنده شوند.(در ابروی سمت راست، به سمت راست و در ابروی سمت چپ، به سمت چپ بکشید). موهای وسط ابروها را می توان به سمت بالا کشید. سرعت عمل در اصلاح ابروها و کمتر درد کشیدن بسیار مهم است. بنابراین برای درد کمتر، باید حرکات موچین بر روی موهای ابرو را سریع تری انجام داد. برای فردی که نسبت به درد حساس است، می توان یک ربع قبل از شروع کار، یک کرم بی حس کننده روی محل مورد نظر زده، سپس بعد از کندن تمام موهای اضافه، آن محل را با یخ خنک کرد. حتما بعد از هر بار استفاده از موچین باید با الکل و یا مواد ضدعفونی آرایشی آن را استریل کرد.

روش برداشتن ابرو با یک موچین خوبReviewed by سه رخ on Nov 20Rating: 3.0روش برداشتن ابرو با یک موچین خوباستفاده از موچین برای اصلاح ابروها روشی ساده و البته کمی درد اور است که می توان به شیوه های مختلف در آن را کاهش داد. در این مقاله نحوه برداشتن ابروها را با موچین به شما آموزش می دهیم .

استفاده از موچین برای اصلاح ابروها روشی ساده و البته کمی درد اور است که می توان به شیوه های مختلف در آن را کاهش داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *