نگهداری بعد از فرکردن مو
نکات بعد از فرکردن مو
بهمن ۵, ۱۳۹۵
عوارض کاشت ناخن
دلایل استفاده نکردن از ناخن مصنوعی و کاشت ناخن
بهمن ۵, ۱۳۹۵

چگونه یک سالن زیبایی را تبلیغ کنید(قسمت ۳)

بهترین روش تبلیغات آرایشگاه

روش تبلیغات آرایشگاه

چگونه یک سالن زیبایی را تبلیغ کنید (قسمت 3)

ادامه مقالات قبلی قسمت اول و قسمت دوم

  • ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه. ایجاد فروش ویژه و یا ارائه پیشنهادات ویژه برای مشتریانی که سود شما را کاهش نمیدهند. به مردم انگیزه دادن باعث جذب آنها به استفاده از خدمات سالن شما یا بازگشت آنها به سالن شما میشود.
  • به چیزی ارزان ولی تاثیر گذار در جلب مشتریان فکر کنید. برای مثال، ارائه یکسری محصولات بهداشتی مراقبتی مو در اندازه سفری یا یک مانیکور رایگان برای تولدشان. شما همچنین میتوانید به مشتریانی که اولین بار از سالن شما استفاده میکنند یا مشتریانی که در روزهای خیلی خلوت کاری به شما مراجعه میکنند تخفیف ارائه دهید.
  • ایام قبل از سال نو زمانی است که تمامی افراد دنبال تخفیف و پیشنهادات ویژه هستند. شما میتوانید از این زمان با ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریان تان نهایت استفاده را ببرید. این کار هم باعث جذب مشتریان جدید به همزان میزان مشتریان فعلی تان نیز میشود.
  • تشویق برای آوردن مشتریان جدید. سالن های زیبایی به شدت به تبلیغات دهان به دهان تکیه دارند. به کارکنان سالن تان آموزش دهید که بر روی ارجاع مشتری یا همان آوردن مشتریان جدید و روابط مشتریان کار کنند. به مشتریانی که مشتری جدید به سالن شما می آورند همان موقع یا در مراجعه بعدی تخفیف دهید.
  • دقت کنید که کارت ویزیت، وب سایت و حساب های اجتماعی و تبلیغات شما به این نکته که مشتریان چگونه می توانند “دوست شما” در شبکه های اجتماعی شان باشند اشاره کند. ذکر مزایای دوست شما یعنی سالن زیبایی شما بودن و در نظر گرفتن مزایای این ارتباط با قرعه کشی ها و پیشنهادات روزانه ویژه تنها از طریق شبکه های اجتماعی شما ممکن است.
  • برنامه های تشویقی برای آوردن مشتری جدید را توسعه دهید. برای مثال، شما میتوانید یک مسابقه برای مشتریان فعلیتان که بیشترین مشتری جدید را به سالن شما می آورند بگذارید و جایزه آن هم میتواند یک سرویس رایگان از خدمات زیبایی سالن شما به انتخاب خودشان باشد.
  • با مشاغل دیگر همکاری کنید. از مشاغل دیگر برای تبلیغ سالن تان استفاده کنید. شما میتوانید با مشاغل محلی دیگر روی سیستم تبادل کارت ویزیت کار کنید. آنها کارت ویزیت شما را روی پیشخوان و در معرض دید مشتریانشان قرار دهند و شما هم کارت ویزیت آنها را.
  • شما همچنین میتوانید تبلیغات و ارائه مشاغل دیگر را داشته باشید. برای مثال، سالن شما و یک رستوان محلی میتوانید تخفیف برای بازدید و استفاده از خدمات هر دو مکان را ارائه دهید.
  • میزبان رویدادهای خاص با مشاغل دیگر و کمک در پرداخت هزینه ها باشید.
  • شما میتوانید با مشاغل محلی، شریک یک فروش کنار خیابانی یا حامی و بانی یک رویداد خیریه شوید تا به جلب مشتری برای تمام شرکای بانی این اتفاق کمک کند.
  • با مارک یا برند های معروف همکاری کنید. شراکت با یک مارک یا برند بزرگ ملی یا بین المللی هم میتواند باعث جذب مشتری برای شما شود. اینکار کمک میکند که از طریق رسانه های مختلف بیشتر در معرض دید مردم باشید و دیده شوید. برای مثال، اگر محصول خاصی را می فروشید، مطمئن شوید که شرکت تولید کننده آن محصول خاص اسم سالن شما را در سایت خود به عنوان یکی از مراکز فروش شان با عنوان “موجود در این سالن- نام سالن شما” اعلام کند.
  • کالاهای مارک دار بفرشید. فروش بخش کوچی از محصولات مارک دار مانند، لباس یا اقلام آرایشی مانند برس سر یا قلم مو باعث رونق شما در محلتان میشود. دقت کنید که موجودی این کالاها را کم و به اندازه فروش کامل آنها نگه دارید.
چگونه یک سالن زیبایی را تبلیغ کنید(قسمت ۳)Reviewed by سه رخ on Jan 24Rating: 4.5چگونه یک سالن زیبایی را تبلیغ کنید(قسمت ۳)چگونه یک سالن زیبایی را تبلیغ کنید ؟ کدام تبلیغات آرایشگاه بهتر و موثرتر است؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *