تاریخ انقضاء لوازم آرایشی
تاریخ انقضای لوازم آرایشی چقدر است؟
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷
آرایش مناسب مجلس ختم
آرایش مناسب مجالس عزا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷

روش تست عطر و ادوکلن

آموزش روش تست عطر و ادکلن

روش تست عطر و ادکلن

روش تست عطر و ادوکلن

   بسیاری از خانم ها و آقایان هنگام انتخاب عطر و ادکلن نمی دانند چگونه باید آن را تست کنند. شما باید بدانید یک عطر را چگونه تست کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید. برای انتخاب اولیه عطر و ادکلن چند نکته مهم را باید در نظر داشته باشید:
   باید بدانید در انتخاب هر ادوکلن سه مرحله وجود دارد. زماني که در فروشگاه هستيد، ادوکلن مورد نظر خود را بردارید و کمي از آن را به عنوان نمونه روي کاغذ تستر زده و بو کنيد. اين اولين مرحله و اولين احساس شما نسبت به رايحه اين عطر است. چند دقيقه صبر کنيد و بعد دوباره کاغذ را بو کنيد. اين مرحله دوم است. در اين مرحله شما رايحه جديدي بعد از از بيرون رفتن رايحه اول از بینی به مشامتان خواهد خورد. 40 دقيقه تا يک ساعت ديگر صبر کنید و دوباره کاغذ را بو کنيد. اين مرحله سوم بوده و در اين مرحله شما بويي استشمام می کنید که براي چندساعت ماندگار است . اگر رايحه اين عطر در هر سه مرحله مورد پسند شما بود، مي توانيد آن را خریداری کنید.
   انجام تست بر روی کاغذهایی با نام بلاتر یکی از روش های رایج برای تستس عطر است که در فروشگاه های و مراکز فروش عطر و ادکلن آن ها را دیده اید. بلاتر کاغذی با ضخامت و پهنای تقریباً مشخص می باشد که عطر بر روی آن پاشیده می شود تا مصرف کننده به واسطه آن رایحه را بو کرده و بتواند آن را برای مدت زمانی نسبتاً طولانی که قصد تصمیم گیری دارد با خود به همراه داشته باشد.
   وقتی می خواهید نمونه یک عطر جدید را تست کنید مقداری از آن را روی کاغذهای مخصوص تستر بزنید و بو کنید. سپس به جای این که بینی خود را به سمت یک بطری قهوه ببرید تا بوی آن عطر از مشام شما برود، ساعت دست خو را بو کنید و سپس به سراغ عطر بعدی بروید. پوست شما بویی کاملا خنثی برای شما دارد. بنابراین بو کردن آن در فاصله بین عطرها هر رایحه ای که در بینی باشد را پراکنده کرده و تشخیص دادن عطرهای مختلف را آسان تر می سازد.

روش تست عطر و ادوکلنReviewed by آرایشگاه on May 19Rating: 3.0روش تست عطر و ادوکلنبرای تست عطر و ادکلن روش های مختلفی وجود دارد که بستگی به فرد دارد اما رایج ترین روش آن استفاده از کاغذ تستر است که همه ما با آن اشنا هستیم. در این مقاله روش های تست عطر و ادکلن را به شما آموزش می دهیم.

برای تست عطر و ادکلن روش های مختلفی وجود دارد که بستگی به فرد دارد اما رایج ترین روش آن استفاده از کاغذ تستر است که همه ما با آن اشنا هستیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *