بی بی کرم و سی سی کرم
تفاوت سی سی کرم و بی بی کرم
مهر ۲۴, ۱۳۹۶
بهترین قیمت بوتاکس دیسپورت
قیمت بوتاکس دیسپورت
مهر ۲۵, ۱۳۹۶

۷ روش برای تقویت ناخن‌‌‌ها در ۳۰ روز

روش های تقویت ناخن

۷ روش برای تقویت ناخن‌‌‌ها در ۳۰ روز

۷ روش برای تقویت ناخن‌‌‌ها در ۳۰ روز

   برای همه خانم ها پیش امده است که ناخن‌‌‌هایشان بعد از بلند شدن ترک خورده و می‌‌‌شکند. اما سایت سه رخ در این مقاله روش های تقویت ناخن در سی روز را به شما آموزش می دهیم.
استفاده از سرم رشد ناخن (هر روز صبح)
   این دسته از محصولات حاوی بیوتن است که موجب تقویت ناخن و حفظ سلامتی پوستک ناخن می گردد. باید روزی یک‌بار یک قطره از این سرم را روی ناخن بدون لاک و یا با لاک زده و ماساژ دهید.
استفاده از روغن پوستک ناخن (هر روز بعد از ظهر)
  
برای مراقبت از ناخن و جلوگیری از عفونت و پوستک و حفظ سلامتی آن خانم ها باید همیشه یک شیشه از این روغن را روی میز آرایشی خود داشته باشند و بین جلسات کاری یا دور زدن بی هدف در شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده نمایند.
استفاده از یک نوع لوسیون (هر شب)
  
اگر محصولی واقعا در سلامت پوستک ناخن شما مؤثر است پس فقط از همان لوسیون روی ناخن خود بزنید زیرا اکثر خانم ها عادت دارند لوسیون را فقط به دست‌‌‌ها بزنند. ناخن‌‌‌های خشک به راحتی قابل شکستن هستند ولی با آب‌‌‌رسانی به آن‌‌‌ها نرمی و درخشندگی ناخن ها تأمین می گردد.
استفاده از
 استحکام بخش ناخن (هر چند روز)
  
این محصولات دارای پروتئین و ترکیبات نرم کننده هستند که نوک ناخن‌‌‌ها را محکم کرده و به آن‌ها مواد مغذی می‌‌‌رساند. در آرایشگاه این نوع مواد پیشنهاد می شود زیرا مقدار کمی رنگ در آن وجود دارد که بلافاصله ناخن را براق می‌ سازد.
مرتب کردن ناخن ها به حالت گرد یا مربع-بیضی هر هفته
   نوک‌‌‌های تیز یا مربعی ناخن به اشیاء گیر کرده و می‌‌‌شکند. لبه‌‌‌های گرد و منحنی احتمال گیر کردن کم‌‌‌تری داشته و ناخن ها را بلندتر نشان می دهد.
پوشیدن دستکش
 هنگام انجام دادن کارها
   استفاده از آب و پاک کننده‌های قوی (مثل مایع ظرف‌‌‌شویی) به طور مداوم منجر به ایجاد خشکی می شود. برای جلوگیری از این مشکل یک جفت دست‌‌‌کش پوشیده و بعد از انجام کار از کرم ‌‌‌های مرطوب کننده و لوسیون های مخصوص استفاده کنید.
استفاده از لاک‌پاک‌کن‌‌‌های حاوی نرم کننده
   از لاک‌پا‌ک‌کن بدون استون استفاده نمایید. اگر لاک پاک کنی که استفاده می کنید دارای نرم‌کننده باشد امتیاز بزرگی محسوب خواهد شد. با این نوع لاک پاک کن ها پاک کردن لاک کمی سخت‌‌‌تر خواهد شد اما برای ناخن‌‌‌ها بهتر است زیرا مواد شیمیایی قوی ندار و برای ناخن مضر نیست.
استفاده از لاک رنگ خنثی
  
هنگامی که ناخن ‌‌‌ها در مرحله رشد اولیه می باشنئ روی آن لاک رنگ پوست خود را بزنید. زیرا این کار موجب بلند تر دیده شدن ناخن ها خواهد شد. بعد از زدن این نوع لاک می‌‌‌توانید از لاک های رنگ‌‌‌ تیره‌‌‌تر برای ناخن های خود استفاده کرده و ناخن ها را طرحی کنید.

۷ روش برای تقویت ناخن‌‌‌ها در ۳۰ روزReviewed by سه رخ on Oct 17Rating: 3.0۷ روش برای تقویت ناخن‌‌‌ها در ۳۰ روزبرای تقویت ناخن ها روش های زیادی همچون استفاده از لوسیون ها و روغن های طبیعی و حتی استفاده از لاک پاک کن بدون استون وجود دارد. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای تقویت ناخن ها روش های زیادی همچون استفاده از لوسیون ها و روغن های طبیعی و حتی استفاده از لاک پاک کن بدون استون وجود دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *