لوازم آرایشی بی یو
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷
ماسک درمان موخوره
ماسک موخوره
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷

روش های درمان پوست آفتاب سوخته

درمان پوست آفتاب سوخته

روش های درمان پوست آفتاب سوخته

روش های درمان پوست آفتاب سوخته

    با رسیدن فصل تابستان و گرما پوست صورت و دست ها، بیشتر از هر قسمت دیگری از بدن در معرض تابش نور خورشید قرار دارند. البته چون معمولا برای صورت از کرم ضدآفتاب استفاده می شود خیلی نمی توان گفت دچار آفتاب سوختگی خواهد شد. آفتاب، آلودگی های هوا و تماس زیاد با مواد شوینده، روی پوست صورت و دست تأثیرات مخربی دارد و اگر به آن ها رسیدگی نشود، بعد از مدتی متوجه خواهید شد که دست ها چند سالی پیرتر از صورت و پوست صورت، چند سالی پیرتر از سن واقعی به نظر می آید و به مرور زمان لک های قهوه ای در پوست ایجاد می شود (تجمع رنگدانه در بافت پوست که به آنها لک های سن نیز گفته می شود) 
   حال با قرار گرفتن در فصل تابستان و میزان تابش آفتاب خیلی زیاد و قرار گرفتن در معرض این تابش بهتر است روش های جلوگیری از تغییر رنگ پوست، درمان لک های پوستی، درمان آفتاب سوختگی و روش های سفید کردن پوست را بدانید که در ادامه به شما آموزش می دهیم:
- محافظت از پوست دست را جدی بگیرید!
   اول از همه باید بدانید که پوست دست های شما نیز به اندازه پوست صورتتان مهم هستند و زیبایی آن ها، واقعا تاثیر زیادی در زیبایی کلی استایل شما دارد. پس به مراقبت از دستان خود بیشتر اهمیت دهید و حتما قبل از اینکه با یک پوست تیره، خشک و پیر مواجه شوید، به فکر رسیدگی به آن ها باشید. 
- حتما ضد آفتاب بزنید!
   قبل از بیرون رفتن از منزل و مکان سرپوشیده، حتما به پوست صورت و دست های خود کرم ضدآفتاب بزنید. این اصلا اصراف و زیاده روی نیست اگه مقدار کمی ضدآفتاب به روی پوست دست ها بمالید تا در برابر خورشید (مخصوصا در فصل تابستان) محافظت شوند. توصیه می کنیم از ضدآفتابی با SPF بالای 30 استفاده نمایید و به هر قسمتی از پوست که در عرض تابش نور خورشید قرار دارد و محافظت لباسی نداره، ضدآفتاب بزنید.
- دستکش نخی بپوشید!
   برای محافظت بیشتر، بهتر است پوست دست ها را مانند پوست بدن بپوشانید. این روش برای افرادی که پوست حساسی دارند و خیلی زود آفتاب سوخته می شوند بسیار مفید است. اما توصیه سه رخ به شما این است که حتما در مسافرت ها و گردش های تابستانی که برای مدت طولانی در معرض تابش نور آفتاب هستید و معمولا هم شدت تابش در بیرون از شهرها بسیار قوی تر و سوزاننده تر است، حتما از دستکش استفاده کنید و برای جلوگیری از آفتاب سوخته شدن پوست صورت و بدن هم، بهتر است که همیشه خود را در سایه قرار دهید یا از چتر استفاده نمایید.
- ساعت شدت تابش را بدانید.
   معمولا بین ساعات 10 صبح تا 3 بعد از ظهر، بیشترین شدت تابش نور خورشید می باشد که در ساعت 1 تا 2 بعد از ظهر، به شدیدترین میزان خود خواهد رسید. پس بهتر است در این ساعت ها، از منزل خارج نشوید و از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

 

روش های درمان پوست آفتاب سوختهReviewed by آرایشگاه on Aug 13Rating: 2.5روش های درمان پوست آفتاب سوختهبرای درمان پوست آفتاب سوخته روش های بسیاری وجود دارد اما قبل از آفتاب سوختگی بهتر است از روش های محافظت پوست استفاده کنید تا دچار سوختگی نگردید. در این مقاله روش های درمان پوست آفتاب سوخته را به شما آموزش می دهیم.

برای درمان پوست آفتاب سوخته روش های بسیاری وجود دارد اما قبل از آفتاب سوختگی بهتر است از روش های محافظت پوست استفاده کنید تا دچار سوختگی نگردید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *