کاربرد عطر
نکات استفاده از عطر (قسمت۱)
فروردین ۶, ۱۳۹۷
مدل رنگ مو
انواع رنگ مو
فروردین ۷, ۱۳۹۷

روش رنگ کردن مو

آموزش رنگ کردن مو

روش رنگ کردن مو

روش رنگ کردن مو :

  • فرمول مناسب رنگ مو تان را انتخاب کنید.

رنگ موهای جعبه ای در سال های اخیر تکامل یافته است و فرمول های مایع سنتی، دیگر تنها گزینه های شما نیستند. در حال حاضر فوم، موس و فرمول کرمی نیز وجود دارد. اگر هدف شما این است که موهای سفید تان را پوشش دهیم، کرم بهترین گزینه است. فرمول های موس و فرمول های فوم مناسب برای افرادی است که مایل به رنگ کردن تمام مو هستند، اما موهایشان را دیر به دیر رنگ نمی کنند. فرمول های مایع سنتی برای همه خوب است. یک فرمول موس ،مناسب برای افرادی با پوست حساس است. آن را به اندازه فرمول های مایع خنثی نمی کند. اگر موهای بسیار ضخیم و / یا موهای زبر دارید، یک فرمول مایع را انتخاب کنید .

  • رنگ موی دلخواهتان را پیدا کنید.

از چارت رنگ مو که در جعبه رنگ ارائه شده است استفاده کنید تا میزان رنگ مو دلخواهتان را متوجه شوید. سپس یک جعبه رنگی که دو سطح با این رنگ مو فرق دارد را انتخاب کنید - هر دو سطح روشن تر و یا دو سطح تیره تر. هرچه بیشتر رنگ مو انتخابی خاص باشد بهتر است به آرایشگاه حرفه ای مراجعه شود. رنگ پوست خود را در ذهن داشته باشید، و رنگی را انتخاب کنید که آن را مسطح کند. برای رنگ های ملایم پوست ، سایه های طبیعی بهترین هستند. تن های گرم پوست باید تنهایی مانند طلایی، عسل و شاه بلوط را انتخاب کنید.
اگر یک خانم بلوند یا سبز با تنهای سرد هستید، سایه خاکستری را انتخاب کنید.

  • یکروز تا دو روز قبل از رنگ کردن موها از شستن موهای خود بپرهیزید
     موهای غیر شسته دارای مقدار زیادی روغن طبیعی در آن هستند و این روغن ها می توانند پوست و ریشه های شما را از سوزش محافظت کنند. حتی بهتر است که رنگ را بهتر بپوشاند اگر کمی کثیف باشد. مو با شستشو آسان تر است با زمانی که به بخش بندی آن قبل از ریزش واقعی اتفاق می افتد.
روش رنگ کردن موReviewed by سه رخ on Mar 26Rating: 3.0روش رنگ کردن موبرای رنگ کردن موها روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به جنس، مدل و رنگ مویی که قصد دارید استفاده کنید بسیار متفاوت است . در این مقاله انواع روش های رنگ کردن مو را به شما .موزش می دهیم.

برای رنگ کردن موها روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به جنس، مدل و رنگ مویی که قصد دارید استفاده کنید بسیار متفاوت است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *