آرایش سایه روشن لبها
آرایش گرادینت لبها
اسفند ۱, ۱۳۹۶
نکات کاربردی دستگاه اپی لیدی
۸ نکته استفاده از دستگاه موکن برقی
اسفند ۱, ۱۳۹۶

روشهای طبیعی کاهش موهای زائد

کاهش موی زائد

روشهای طبیعی کاهش موهای زائد

روشهای طبیعی کاهش موهای زائد

   رفع موهای زائد از گذشته تا کنون یکی از مهم ترین دغدغه خانم ها بوده است. جهت رفع این موها نیز روش ها و محصولات بسیاری در بازار موجود است اما همواره توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه و پزشکان و متخصصان استفاده از روش های طبیعی و گیاهی است. به همین دلیل مجموعه سه رخ در این مطلب سعی دارد چند دستور طبیعی جهت راحت شدن از شر موهای زائد به شما آموزش دهد:
1- دم کرده نعناع را دو بار در روز، به مدت پنج روز مصرف کنید. این دمنوش می تواند سطح هورمون های جنسی مردانه را کاهش داده و در نتجیه موجب کاهش موهای زائد بدن شود.
2- 30 گرم شکر را با 10میلی لیتر آب لیموی تازه در 150 میلی لیتر آب حل کرده و کاملاً مخلوط کنید. سپس ترکیب حاصل را بر روی موهای زائد صورت خود بمالید. بعد از مدت زمان 15 دقیقه صورت خود را با آب سرد شسته و به آرامی ماساژ دهید. انجام این کار روزی یک بار در هفته توصیه می شود.
3- یکی دیگر از راه های درمانی طبیعی که موجب کاهش رشد مو می شود، ریختن 10 میلی لیتر آب لیمو تازه در 40 میلی لیتر عسل است. بعد از آماده شدن، این مخلوط را با پنبه و روی قسمتهایی که موی زائد دارند مالیده و بعد از مدت زمان 15 دقیقه محل را شست و شو دهید. این کار را دو بار در هفته و به مدت دو هفته انجام دهید.

روشهای طبیعی کاهش موهای زائدReviewed by سه رخ on Feb 20Rating: 3.0روشهای طبیعی کاهش موهای زائدبرای کاهش و رفع موهای زائد محصولات و روش های مختلفی وجود دارد که بیشتر ان ها شیمیایی هستند اما بهترین روش استفاده از درمان های طبیعی و گیاهی است. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای کاهش و رفع موهای زائد محصولات و روش های مختلفی وجود دارد که بیشتر ان ها شیمیایی هستند اما بهترین روش استفاده از درمان های طبیعی و گیاهی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *