بهترین روش تبلیغات آرایشگاه
چگونه یک سالن زیبایی را تبلیغ کنید
بهمن ۲, ۱۳۹۵
چگونه براشینگ حرفه ای کنید
براشینگ حرفه ای
بهمن ۲, ۱۳۹۵

روش پاک کردن آرایش چشم

جدیدترین روش پاک کردن آرایش چشم

روش پاک کردن آرایش چشم

روش پاک کردن آرایش چشم

      در پایان یک روز طولانی و خسته کننده، یا در شب تعطیل پایان هفته وقتی که از مهمانی به خانه بازمیگردید، شاید وسوسه شوید که بدون پاک کردن آرایش تان به تخت بروید. احتمالا نباید مشکل بزرگی باشد نه؟ اشتباه است. ماندن آرایش تمام طول شب بر روی چشمانتان ممکن است باعث خشکی و شکنندگی مژه هایتان و آسیب به آنها شود، باعت گرفتگی منافذ پوستتان شود و در نهایت به چروک شدن پوستتان بیانجامد. چند دقیقه وقت بگذارید و مراحل زیر را انجام دهید تا صبح با پوستی شاداب و سرحال بیدار شوید.

پاک کردن آرایش چشم

۱- پد آرایشی را به پاک کننده آرایشی چشم خوب آغشته کنید. این محصول ترکیبی از روغن حلال مواد آرایشی ملایم و محلول و آب تمیز کننده و آرامبخش، است. این یک انتخاب خوب برای آرایش چشم غلیظ است- فقط دقت کنید که قبل از استفاده بطری محصول را خوب تکان دهید چون بر اساس محتویات آب و روغن از هم جدا هستند.

* اگر از ریمل، خط چشم یا آرایش چشم ضدآب استفاده کرده اید، از پاک کننده روغنی استفاده کنید. آرایش ضد آب را حل میکند و نیازی نیست که چشم، مژه ها و پوست اطراف آنرا برای پاک کردن آرایش بمالید یا بکشید.

*پاک کننده پایه آب -محلول پاک کننده آبی- برای پوست های بسیار حساس بسیار عالی هستند و آرایش های سبکتر و خط چشم معمولی را به راحتی پاک میکنند.

۲- پد آرایشی را برای ۲۰ ثانیه با یک فشار ملایم روی پلک بسته خود نگه دارید. اصلا چشمان خود را نمالید، فقط پد را روی پلک خود نگه دارید و اجازه دهید پاک کننده آرایشی، آرایش شما را حل کند. این حالت به شما اجازه میدهد که با ملایمت و با کمترین مالش پد روی چشم شما آرایشتان به آسانی پاک شود.

۳- با یک حرکت رو به پایین و به آرامی آرایشتان را پاک کنید. خیلی خشن با پوست بسیار حساس اطراف چشم رفتار کردن باعث ایجاد چین و چروک و خصوص مشهود زیر و اطراف چشمتان میشود. از حرکت های خیلی آرام و بدون فشار استفاده کنید.

*انگشت دست دیگراتان را که آزاد است بالای ابرو قرار داده  به آرامی کمی پوست را به طرف بالا بکشید در حالیکه با دست دیگرتان و پد آرایشی حرکت رو به پایین ملایمی دارید آرایش را پاک کنید.

۴- پد آرایشی را برگردانید و از طرف تمیز آن با حرکت رو به پایین برای پاک کردن آرایشتان ادامه دهید. این کار به شما اجازه میدهد  که زیر چشم و مژه ها را نیز تمیز کنید.

*اگر همچنان ریملی روی مژه ها چسبیده است از یک برس تمیز ریمل برای تمیز کردن مژه ها استفاده کنید.

روش پاک کردن آرایش چشمReviewed by Pantea Paydar on Jan 21Rating:

2 دیدگاه ها

  1. ساناز گفت:

    بعضی از remover ها حساسیت میدن

  2. mana گفت:

    خیلی ها اهمیت نمیدن به پاک کردن آرایش چشمشون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *