رژلب اصلی و تقلبی مک
روش تشخیص رژلب اصل و تقلبی مک MAC
خرداد ۸, ۱۳۹۷
انواع رنگ مو
انواع مدل رنگ مو
خرداد ۹, ۱۳۹۷

روش صحیح پاک کردن ریمل از مژه

پاک کردن ریمل مژه

روش صحیح پاک کردن ریمل از مژه

روش صحیح پاک کردن ریمل از مژه

   با استفاده از یک پنبه یا دستمال کاغذی که به پاک کننده آرایش آغشته شده است می توان آرایش و ریمل را از روی مژه ها پاک کرد. قبل از هر چیزی باید تصمیم بگیرید که قصد دارید  از چه ماده ای بعنوان پاک کننده آرایش چشم و مژه استفاده کنید، سپس یک پد آرایشی تمیز را برداشته و به این ماده آغشته کنید تا حدی که اشباع شود اما روی صورت نچکد. سعی کنید تا حد ممکن از پنبه استفاده نکنید زیرا الیاف آن ممکن است به مژه‌ ها بچسبد. اگر مطمئن نیستید پوست شما چه واکنشی به ماده خواهد داشت ابتدا کمی از آن را روی مچ دست خود امتحان نمایید، اگر واکنشی مشاهده نکردید می‌توانید این ماده را اطراف چشم خود استفاده کنید.
   دستمال خیس را بیست ثانیه روی چشمان بسته خود نگه داشته و این دستمال آغشته به پاک کننده را روی یک چشم بگذارید و کمی روی مژه‌ ها فشار دهید تا بافت ریمل شروع به شکستن کند. دقت کنید نباید دستمال را روی چشم‌ ها بمالید. ریمل را به آرامی پاک نمایید. حال دستمال را به سمت پایین حرکت دهید تا ریمل پاک شود سپس دستمال را برگردانده و با طرف تمیز آن مژه‌ ها را به سمت بالا حرکت دهید. اگر ریمل شما  است باید تلاش بیشتری برای پاک شدن آن نیاز است. این کارها را برای چشم دیگر خود با یک دستمال نو تکرار کنید. در آخر می توان تکه‌ های جامانده ریمل را با یک پنبه آغشته به پاک کننده از زیر مژه‌ ها و اطراف چشم تمیز کرد.
   به توصی آرایشگران و متخصصان چشم صورت خود را با یک پاک کننده مناسب بشویید. دقت کنید که پاک کردن آرایش آخرین مرحله کار شما قبل از خواب نیست و قبل از آن باید پوست خود را کاملا پاک کنید. بنابراین پس از پاک کردن آرایش از یک پاک کننده صورت مناسب برای پوست خود استفاده نمایید و آلودگی‌ها و چربی باقی مانده روی پوست خود را پاکسازی کنید. هرگز ریمل را با انگشتانتان جدا نکنید. کندن قطعات ریمل از مژه‌ ها باعث کنده شدن مژه‌ ها یا سست شدن ریشه آن می‌ شود. از آنجایی که رشد مجدد مژه‌ ها یک تا دو ماه طول می‌ کشد پس این کار را انجام ندهید. در صورتیکه از لنز استفاده می کنید، قبل از پاک کردن آرایش، حتما آنها را از چشم خارج نمایید.

روش صحیح پاک کردن ریمل از مژهReviewed by آرایشگاه on May 30Rating: 2.5روش صحیح پاک کردن ریمل از مژهپاک کردن ریمل از روی مژه های یکی از بخش های مهم پاکسازی آرایش چشم است که باید با دقت انجام شود تا مژه ها آسب نبینند و دچار ریزش نشوند. در این مقاله روش صحیح پاک کردن ریمل از مژه را به شما آموزش می دهیم.

پاک کردن ریمل از روی مژه های یکی از بخش های مهم پاکسازی آرایش چشم است که باید با دقت انجام شود تا مژه ها آسب نبینند و دچار ریزش نشوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *