بهترین عطر مناسب پوست حساس
عطر مناسب پوست حساس
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷
صابون یا شیر پاک کن
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷

روش های کاشت مو

کاشت مو

روش های کاشت مو

روش های کاشت مو

   کاشت مو تکنیکی است که در آن ریشه های مو، تک تک از ناحیه اهدا کننده یا همان بانک مو، به ناحیه در حال ریزش و یا خالی از مو برده می‌ شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می گردد و طی آن ریشه‌ هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌ شوند. از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ناحیه تناسلی و پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف و یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی نیز استفاده می گردد. کاشت مو با پیوند پوست متفاوت است. در هر پیاز مو ۱ تا ۴ رشته مو رشد خواهد کرد. امروزه در پیشرفته ترین روشهای کاشت مو، پیاز مو را دست نخورده انتقال می‌ دهند. در نتیجه ظاهر طبیعی تر از موهای کاشته شده را شاهد خواهید بود. این روش کاشت Follicular Unit Transplantation و یا بصورت کوتاه شده FUT نامیده می‌شود. موهای اهدایی به دو روش کاملاً متفاوت جمع آوری می‌ شوند.
- روش FUE
   Follicular Unit Extraction یا FUE در واژه به معنی جداسازی به بخش‌ های فولیکولی می‌ باشد که در واقع تمامی روش‌های موجود مانند: FIT, FUT , FUG , FUM, SUT, BUT و... را شامل می گردد. یعنی برداشتن مو از ناحیه‌ ای از بدن شخص و انتقال یا پیوند آن موها به نواحی دیگر بدن در همان شخص، این انتقال معمولاً به ناحیه کم مو یا طاس سر، ابرو، ریش و... می‌تواند صورت گیرد. کاشت مو با تکنیک FUE به نوعی مکمل کاشت مو به روش SUT است.
- روش FIT
   Follicular Isolation Technique یا FIT در واژه به معنی تکنیک جداسازی فولیکول‌ها است. در این متد بوسیله پانچ از ناحیه بانک مو، که معمولاً از پشت سر و بالای گوشها انتخاب می‌شود، فولیکول‌ها برداشت شده و در ناحیه‌ ای که نیاز به کاشت مو احساس می‌شود، مجدداً بوسیله پانچ و یا SLIT این فولیکول‌ ها کاشت یا پیوند خواهند شد.
- روش BHT
   BHT  یا Body Hair Transplant در روش کاشت مو به روشی گفته می‌ شود که بجای برداشت مو از ناحیه پشت سر از موهای بدن مانند سینه، کمر، ران، ناحیه شرمگاهی و یا هرجای بدن که بتوان از آنجا مو برداشت کرد به روش پانچ مو را برداشت کرده و در قسمت مورد نیاز موی برداشت شده را کاشت خواهند کرد.
- روش FUT
   Follicular Unit Transplant FUT در واژه به معنی عملی بر اساس قسمت‌ های فولیکولی می باشد و به نوعی دیگر اولین روش کاشت مو محسوب می شود و در این روش نواری را از نزدیکی گوش سمت راست تا نزدیکی گوش سمت چپ برداشت کرده و گرفت ها را از آن ناحیه جدا خواهند کرد. امروزه با توجه به معایب متعددی که کاشت مو با تکنیک FUT مانند جراحی، درد، خونریزی، بیهوشی، عوارض های جانبی و ... دارد این روش در سطح دنیا منسوخ شده و روش های جدیدی جایگزین آن شده است.
- روش FUG
  پیوند واحد فولیکولی (FUG) یک روش جراحی برای درمان ریزش مو می باشد که بیشتر جهت روش مکمل برای انجام کاشت مو استفاده می شود زیرا در این روش به نوع ، اصول و قوانین کاشت مو بیش از پیش توجه می شود.


- روش SUT (بهترین تکنیک کاشت مو)
   تنها روش کاشت مو که بدون جراحی بوده و به هیچ عنوان جراحی ندارد کاشت مو به روش SUT است. کاشت مو به روش SUT با دستگاه اتوماتیک انجام می گیرد یعنی برداشت گرفت ها از پشت سر توسط دستگاه اتومایک انجام خواهد شد. زیرا در برداشت توسط تکنسین ممکن است خطای انسانی رخ دهد که نتیجه این موضوع پرت شدن و از بین رفتن بانک موی فرد است. در این متد تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت نمود و اینکه برداشت در این روش با دستگاه انجام می گردد که بدون جراحی ، بدون درد ، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارضی هم ندارد. یکی از رکورد هایی که کاشت مو به روش sut دارد کاشت 60 تار مو در 1 سانتی متر مربع است که این رکورد به خودی خود منحصر به فرد است.

روش های کاشت موReviewed by آرایشگاه on May 18Rating: 3.0روش های کاشت موکاشت مو یکی از تکنیک های جدید و پرطرفدار برای رفع کم پشتی و طاسی مو است که امروزه با روش ها و تجهیزات مختلفی انجام می گردد و عواضی هم ندارد. در این مقاله روش های کاشت مو را به شما آموزش می دهیم.

کاشت مو یکی از تکنیک های جدید و پرطرفدار برای رفع کم پشتی و طاسی مو است که امروزه با روش ها و تجهیزات مختلفی انجام می گردد و عواضی هم ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *