لاک مات
آموزش ساخت لاک مات
آبان ۱۹, ۱۳۹۶
ریمل چشم
آموزش ساخت ریمل
آبان ۲۰, ۱۳۹۶

رژ لب اناری شب یلدا

رژ لب اناری

رژ لب اناری شب یلدا

رژ لب اناری شب یلدا

   یکی از مشخصه های بسیار جذاب و خاص آرایش فانتزی شب یلدا، رژ لب اناری است. از این رنگ رژ لب برای ایجاد تناسب آرایش فانتزی مخصوص شب يلدا حتما استفاده کنید تا متوجه تأثیر آن در چهره خود باشید. استفاده از رنگ قرمز صرف جذابیت زیادی به چهره نمی دهد. اما اگر رژ لبی که انتخاب انتخابي می کنید تلفيقي از رنگ قرمز و آلبالويي باشد حتما رنگ قرمزي انار را روي لب هاي شما نشون خواهد داد.
   آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه برای خانم هایی که طرفدار آرایش فانتزی مخصوصا برای مجالسی همچون شب یلدا هستند پیشنهاد دیگری نیز دارد. با کمک یک مداد سبز قسمت هاي خط لب را رنگ کرده و پر کنید و قسمت داخلی لب را با رنگ قرمز پر كنيد. با اين كار لب هاي شما کاملاض تم یلدایی خواهد داشت. پس از اين كه آرايش لب ها به اتمام رسید براي اين كه رنگ لب ها بيشتر به نظر برسد از يک برق لب درخشان هم روي رژ لب استفاده کنید.

رژ لب اناری شب یلداReviewed by سه رخ on Nov 10Rating: 3.0رژ لب اناری شب یلدایکی از رژ لب های پرطرفدار برای آرایش شب یلدا رژلب اناری است که بسیار زیبا و جذاب است و در آرایشگاه نیز بیشترین کاربرد را در آرایش فانتزی دارد. در این مقاله در مورد رژ لب اناری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

یکی از رژ لب های پرطرفدار برای آرایش شب یلدا رژلب اناری است که بسیار زیبا و جذاب است و در آرایشگاه نیز بیشترین کاربرد را در آرایش فانتزی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *