استفاده از سرم پوست
آموزش استفاده از سرم پوست
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷
کرم روشن کننده پوست دست و پا
روشن کردن پوست دست و پا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷

ریباندینگ مو به روش نانو

آموزش ریباندینگ مو به روش نانو

ریباندینگ مو به روش نانو

ریباندینگ مو به روش نانو

   در روش ریباندینگ، روش دائمی صافی موها است که به روش ژاپنی نیز معروف است. در این روش علاوه بر صافی و لخت شدن موها به طور ویژه ای بر روی حفظ درخشندگی و صافی موها نیز تمرکز می شود. پس از درمان ریباندینگ، موها را نباید تا ۴۸ ساعت شست. دلیل این امر آن است که با ریباندینگ موها، موادی بر روی مو قرار می­ گیرد که به تعادل PH موها کمک خواهد کرد. در واقع باعث کاهش اکسیداشون مو می شود. همچنین نباید موها را با تل محکم بست زیرا در مدتی که تل ببندید فشار مداومی را بر روی موها اعمال می کنید و موجب شکسته شدن تارهای مو می شود. افرادی که عادت دارند موهای خود را پشت گوش جمع کنند در زمان ریباندینگ نباید این کار را انجام دهند. زیرا با آزاد گذاشتن موها امکان حرکت مو را به صورت طبیعی­ کحیا کرده­ اید که این امر موجب حفظ و پایداری مو می شود.
   دور اول درمان ریباندینگ بسیار مهم است. زیرا در این مرحله مواد شیمیایی می­ توانند آسیب جدی به موها وارد کنند. برای جلوگیری از این آسیب باید با شامپو مناسبی به طور مرتب موهارا بشورید. می­توانید از شامپوی SHA در طول درمان ریباندینگ، استفاده نمایید. بلافاصله بعد حمام از سشوار استفاده کنید تا از فر شدن موها جلوگیری شود. لطفا از هرگونه دستگاه بابلیس و اتو مو فلزی گرم (حرارتی) اجتناب کنید زیرا باعث بازگشت فر موی طبیعی خواهند شد. تا آنجا که ممکن است از سشوار برای خشک کردن مو استفاده کنید تا به رشد طبیعی مو کمک شود. هنگامی که مو مرطوب است لایه ی شاخی مو در بازترین حالت خود است و درنتیجه نیاز به تغذیه دارد. برای این کار باید از مواد مغذی و مرطوب کننده های مو استفاده کنید. جهت حفظ درخشش و رطوبت مو، نیاز به تغذیه مناسب لایه بیرونی موها است و همچنین باید با استفاده از مراقبت­های خانگی از مو، آسیب به لایه شاخی مو را کاهش دهیم.

ریباندینگ مو به روش نانوReviewed by سه رخ on Aug 19Rating: 2.5ریباندینگ مو به روش نانوریباندینگ روشی جدید و نو برای صافی دائمی موها است که حالت فر و وز مو را از بین برده و موجب صاف شدن و بازسازی تارهای مو می شود .در این مقاله ریباندینگ مو به روش نانو را به شما معرفی می کنیم.

ریباندینگ روشی جدید و نو برای صافی دائمی موها است که حالت فر و وز مو را از بین برده و موجب صاف شدن و بازسازی تارهای مو می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *