ضرر حنا برای ابرو
معایب حنا برای ابرو
اسفند ۸, ۱۳۹۶
بلوند کردن موی مشکی
بلوند کردن موهای مشکی رنگ شده
اسفند ۸, ۱۳۹۶

ریباندینگ مو برای عید نوروز

ریباندینگ مو

ریباندینگ مو برای عید نوروز

ریباندینگ مو برای عید نوروز

   ریباندینگ مو یکی از شیوه های صاف کردن مو به صورت دائمی است که به صورت تخصصی در آرایشگاه و توسط افراد آموزش دیده انجام می شود. بسیاری از خانم ها با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و شور و اشتیاق برای ایجاد تغییرات زیبا در چهره خود در آرایشگاه از انواع خدمات آرایشگاه های زنانه استفاده می کنند. به طور مثال موهای خود را رنگ می کنند، حالت ابروها را تغییر می دهند و ... . یکی از خدمات آرایشگاه های زنانه ریباندینگ مو است که بیشتر برای خانم هایی با موی فر کاربرد دارد. در این روش موها با استفاده از مواد مخصوص به صورت دائمی و تا رشد مجدد موها صاف می شود. 
   از آن جا که هزینه انجام ریباندینگ با توجه به حجم، ارتفاع و میزان آسیب دیدگی موها تعیین می شود، آرایشگران توصیه می کنند برای انجام ریباندینگ، اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید یا تمایل دارید حالت و مدل موهای خود را تغییر دهید حتما اول این تغییرات را بر روی موهای خود انجام دهید سپس به انجام ریباندینگ مو بپردازید. زیرا اگر قصد کوتاه کردن موها را داشته باشید و بعد از ریباندینگ این کار را انجام دهید موجب مصرف بیشتر مواد ریباندینگ و بالطبع صرف هزینه بیشتر شده اید. حتی اگر بعد از انجام ریباندینگ موهای خود را رنگ و یا دکلره کنید ممکن است مواد رنگ و یا دلکره اثر ماندگاری مواد ریباندینگ را تحت الشعاع قرار دهد. به همین دلیل ریباندینگ مو را بعد از تمامی تغییرات ایجاد شده بر روی موها اجرا کنید. 

ریباندینگ مو برای عید نوروزReviewed by سه رخ on Feb 27Rating: 3.0ریباندینگ مو برای عید نوروزریباندینگ مو یکی از خدمات پرطرفدار آرایشی است که در آرایشگاه های زنانه جهت صافی دائمی موها ارائه می شود. در این مقاله در مورد این روش برای عید نوروز با شما صحبت خواهیم کرد.

ریباندینگ مو یکی از خدمات پرطرفدار آرایشی است که در آرایشگاه های زنانه جهت صافی دائمی موها ارائه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *