تقویت ناخن
نکاتی برای ناخن های سالم و قوی
دی ۲۵, ۱۳۹۶
درمان گودی زیر چشم
رفع گودی زیر چشم
دی ۲۵, ۱۳۹۶

ریباندینگ مو لولان

آموزش استفاده از کیت لولان

ریباندینگ مو لولان

ریباندینگ مو لولان

مرحله اول: استفاده از کرم ریباندینگ و تقویت کننده پروتئین:
تیوب کرم صاف کننده شماره ۱ را در ظرف پلاستیکی خالی کرده و تقویت کننده پروتئین شماره ۲ را به کرم صاف کننده شماره ۱ اضافه کنید. نسبت کرم و تقویت کننده طبق جدول زیر رعایت شود. مخلوط را بیشتر از ۱ ساعت رها نکنید و بعد از اماده شدن سریعاً استفاده کنید. 

 

مرحله دوم: طریقه صاف کردن مو
   لازم نیست موها را قبل از صاف کردن بشویید جز اینکه مو خشک یا خیلی چرب باشد. موها را بدون ماساژ زیاد شامپو بزنید و از تقویت کننده مو استفاده نکنید. قبل از استفاده از مخلوط صاف کننده، مو را خشک نمایید. دستکش ها را شسته و موها را به چهار قسمت تقسیم کرده و (همانند شکل) مخلوط کرم صاف کننده و تقویت کننده پروتئین را با برس ، لایه به لایه به موها بزنید(تا یک سانتی متری پوست سر)
نکته: برای موهای تازه رشد کرده مخلوط را فقط به قسمتهای جدید و تازه رشد کرده مو بزنید.
- برای دستیابی به صافی مورد نظر چندین بار با انگشتان یا شانه دندانه درشت موها را صاف نمایید.
- اجازه دهید کرم روی مو بماند. البته زمان فرآیند به جنس مو بستگی دارد. طبق جدول بالا

مرحله سوم: شستن اولیه
   بعد از اتمام زمان ذکر شده، موها را با آب شسته (بدون شامپو) و اطمینان یابید که همه مخلوط صاف کننده را از روی موها پاک کرده اید. هر چه بیشتر موها را بشویید نتیجه بهتری خواهید گرفت. سپس موها را آب کشی کنید.

مرحله چهارم: فرایند اتو (استفاده از محافظت کننده شماره ۳ و اتو مو)
   بعد از سشوار کشیدن موها از محافظت کننده شماره ۳ قبل از اتو، روی همه مو استفاده نمایید. سپس با استفاده از اتو، موها را کاملا صاف کنید (با دمای ۱۶۰-۱۸۰ درجه سانتیگراد). برای موهای زبر دما باید ۱۸۰ درجه سانتیگراد باشد.

مرحله پنجم: خنثی سازی (استفاده از کرم تثبیت کننده شماره ۴)
   زمانیکه مو خنک شد فرایند خنثی سازی را آغاز کنید به این صورت که موها را به ۴ بخش و بعد به لایه های کوچک تقسیم نمایید. تیوب کرم تثبیت کننده شماره ۴ را در ظرف پلاستیکی ریخته و بعد لایه به لایه به مو ها بزنید و اجازه دهید حدود ۱۵-۲۰ دقیقه بر روی مو باقی بماند.
مرحله پنجم: شستشوی ثانویه (استفاده از ترمیم کننده شماره ۵)
   بعد از تمام شدن زمان مذکور، موها را با آب بشویید و سپس از ترمیم کننده شماره ۵ روی تمام سر استفاده نمایید.  اجازه دهید چند دقیقه تا زمانیکه مو نرم شود ترمیم کننده بر روی مو بماند و بعد با آب موها را بشویید و سپس با سشوار خشک نمایید. 

مرحله ششم: تغذیه و حالت دادن مو (استفاده از سرم شماره ۶)
   بعد از سشوار از سرم شماره ۶ بطور یکنواخت روی تمام قسمت های سر استفاده نمایید. در این مرحله نیازی به شستشوی موها نیست. پس از اتمام این مرحله موها بطور یکنواخت براق، نرم و حالت پذیر می شوند.

ریباندینگ مو لولانReviewed by سه رخ on Jan 15Rating: 3.0ریباندینگ مو لولانبرای استفاده از کیت ریباندینگ لولان باید طبق دستور العمل مشخص موها را صاف کنید و از کرم و تقویت کننده داخل کیت استفاده نمایید. در این مقاله نحوه صاف کردن موها با کیت ریباندینگ لولان را به شما آموزش میدهیم.

برای استفاده از کیت ریباندینگ لولان باید طبق دستور العمل مشخص موها را صاف کنید و از کرم و تقویت کننده داخل کیت استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *