آرایش موها
آرایش موها برای صورت گرد
مهر ۱۷, ۱۳۹۶
ماسک ویتامینه
ماسک ویتامینه برای موی آسیب دیده
مهر ۱۷, ۱۳۹۶

روش استفاده از ریموور رنگ مو

ریموور رنگ مو

روش استفاده از ریموور رنگ مو

روش استفاده از ریموور رنگ مو

   برای استفاده از ریموور مایع باید مقدار مساوی از دو فاز را با هم ترکیب کرده و از پشت موها شروع به آغشته کردن موها با مواد کنید. بعد از گذشت مدت زمانی شما به وضوح شاهد پاک شدن رنگ مو خواهید بود. مدت زمان لازم برای منتظر شدن جهت پاک شدن رنگ مو بر روی برشور جعبه محصول نوشته شده است. آرایشگران در آرایشگاه همیشه به متشریان خود توصیه می کنند که بروشور محصولات آرایشی به صورت کامل مطالعه شود زیرا ممکن است در هر مارک این مدت زمان تغییر یابد.
   همان گونه که موها را دکلره و یا رنگ می کنید و از کلاه یا نایلون برای پوشاندن موها استفاده می کنید برای ریموور هم باید از این شیوه استفاده کنید. بعد از آغشته کردن مو به مواد ریموور به مدت 5 تا 10 دقیقه بر روی موها سشوار بگیرید. کل زمان لازم برای ریموو کردن رنگ مو به وسیله ریموور نیم ساعت می باشد.
   به توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه دو هفته بعد از رنگ تیره ای که بر روی موهای خود زدید از ریموور استفاده کنید. اگر قصد رنگ کردن مجدد مو را دارید بین دو تا سه روز بعد از استفاده از ریموور موها را رنگ کنید تا موها کمتر دچار آسیب دیدگی شوند.

روش استفاده از ریموور رنگ موReviewed by سه رخ on Oct 9Rating: 3.0روش استفاده از ریموور رنگ موبرای استفاده از ریموور مایع باید مواد را به مقدار مساوی همچون روش رنگ کردن موها بر روی مو قرار دهید. در این مقاله نحوه استفاده از ریموور را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از ریموور مایع باید مواد را به مقدار مساوی همچون روش رنگ کردن موها بر روی مو قرار دهید.

1 دیدگاه

  1. مینا گفت:

    واقعا درسته؟ ریموور رنگ مو . رنگ مو رو ریمو میکنه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *