راه های آماده سازی قبل از رنگ کردن مو
آماده سازی قبل از رنگ کردن مو
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶
آرایش بهار
آرایش عید نوروز (قسمت ۴)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶

چطور بدون آرایش زیبا باشیم(قسمت۱)

زیبایی صورت بدون آرایش

چطور بدون آرایش زیبا باشیم(قسمت۱)

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت1):

          بسیاری از خانم ها دوست دارند از آرایش روتین صبحگاهی رهایی پیدا کنند و به جای آن سرحال و جذاب به نظر برسند. با این حال، آنها ممکن است  بدون آرایش ، احساس سرخوردگی و آسیب پذیری داشته باشند و اعتماد بنفس خود را از دست بدهند. و می ترسند که چگونه بدون آرایش به نظر میایند. اگر شما یکی از این افراد هستید، همین حالا ریمل مژه و ابرو خود را کنار بگذارید و شروع به خواندن این مقاله کنید. سایت سه رخ به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بدون آرایش، احساس خوبی داشته باشید!

  • چهره خود را دو بار در روز بشویید.

        محصولات مراقبت از پوست ،یک عامل کلیدی برای زیبا بنظر زسیدن بدون آرایش هستند. باید وقت و پول صرف کنید تا محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی بخرید و با آنها خود را آرایش کنید. مهمتر از همه، یک شستشوی مناسب صورت است که برای نوع پوست شما مناسب باشد . آن را دو بار در روز و یک بار در صبح و یک بار در شب استفاده کنید.
اگر چه ممکن است وسوسه شستن صورت خود بیش از دو بار در روز باشد، این توصیه نمیشود. بیش از حد شستشو می تواند پوست شما را خشک و تحریک پذیر کند.

  • هر روز برای صورت خود مرطوب کننده استفاده کنید.

       هر بار که چهره خود را می شویید، باید از کرم مرطوب کننده صورت استفاده کنید. یک مرطوب کننده روزانه با کیفیت (ترجیحا یکی با SPF در آن) را انتخاب کنید و آن را هر روز پس از شستشو استفاده کنید. همیشه مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که برای نوع پوست شما مناسب است. اگر پوستی حساس دارید، به چیزی ملایم را انتخاب کنید. اگر شما مستعد جوش هستید، سعی کنید چیزی سبک و غیر روغنی استفاده کنید. انواع پوست خشک ،باید برای از مرطوب کننده های سنگین تر با مواد آرام بخش و تغذیه ای مانند کره شیا و یا آلوئه ورا استفاده کنند.

چطور بدون آرایش زیبا باشیم(قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Mar 18Rating: 3.0چطور بدون آرایش زیبا باشیم(قسمت۱)بسیاری از خانم ها برای اینکه بتوانند بدون آرایش چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند باید به شستشوی صورت خود و استفاده از مرطوب کننده برای صورت خود توجه کنند. در این مقاله تکنیک های زیبایی بدون آرایش را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها برای اینکه بتوانند بدون آرایش چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند باید به شستشوی صورت خود و استفاده از مرطوب کننده برای صورت خود توجه کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *