نکان مهم منافذ پوست با ورزش
تمیزی منافذ پوست با ورزش
مرداد ۲۹, ۱۳۹۶
مهم ترین خواص ماسک گلاب برای پوست
خواص ماسک گلاب برای پوست
مرداد ۲۹, ۱۳۹۶

درمان‌های طبیعی تبخال – قسمت دوم

مهم ترین درمان‌های طبیعی تبخال

درمان‌های طبیعی تبخال

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت دوم

  • روغن نعناع
    این روغن خواصی دارد که به طور ویژه، اجزای عفونت در خارج از سلول هایتان را از بین می برد، مشابه ذراتی که در اطراف تبخال باز شده. محققان دریافته‌اند که اتصال روغن نعناع با تبخال باعث ترمیم سریع آن می‌شود. برای شروع، از آب برای شستن سطح تاول استفاده کنید.انجام این کار، بخشی از چربی سطحی را، که باعث می شود جذب کامل روغن به سختی انجام شود و نیاز به تلاش بیشتری داشته باشد، پاک می کند.حالا یک گوش پاک کن را ابتدا در آب تمیز و سپس در روغن نعناع فرو ببرید.این کار برای این است که روغن کمی ضعیف شود، تا کمتر باعث آزردگی پوستتان شود.
  •  هیدروژن پراکسید
    هر فردی که والدینش هیدروژن پراکسید را روی یک خراشیدگی قرار می دادند، متوجه می شود که این کار آنقدر هم شگفت انگیز نیست. خبر روحیه بخش این است که استفاده ی آن به خواست خودتان، به میزان چشمگیری آسیب زایی کمتری دارد، و به نظر نمی رسد اکنون که کمی بزرگ تر شده اید، آن قدر شدید آسیب برساند. چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، انجام آن می تواند درمان قدرتمندی برای تبخال باشد.
    یک تکه اسفنج یا پنبه را در یک قاشق غذاخوری هیدروژن پراکسید خیس کنید. در صورتی که حس می کنید به اندازه ی کافی خیس نشده است، از مقدار بیشتری استفاده نمایید.پنبه را روی تبخال تان قرار دهید (احتمال سوزش آن زیاد است) و آن را چند لحظه روی آن نگه دارید.
  •  نشاسته ی ذرت
    اگر پیش از این نشاسته ی ذرت مصرف کرده باشید، با بافت نرم و لطیف آن آشنا هستید. این نشاسته می تواند کمک کند تا از تبخال خلاص شوید. دلیل دقیق تر برای اینکه چرا نشاسته یک راه حل خانگی شگفت انگیز برای تبخال است، این روش است که pH تبخال را از بین می برد، عفونت در یک محیط بسیار اسیدی پیشرفت می کند و یک حالت محلول ایجاد می کند. برای تسکین یافتن، و کاهش اندازه ی تبخال تان، کافیست خمیر نشاسته را تهیه نمایید.یک قاشق غذاخوری نشاسته بردارید و در یک کاسه ی کوچک بریزید.با یک قاشق غذاخوری آب مخلوط نمایید. آب را به تدریج اضافه کنید تا زمانی که به یک غلظت چسب مانند برسید.قبل از خواب کمی بر روی تبخال بمالید، و هنگام صبح، آن را به آرامی با آب شستشو دهید.
  •  کرم ضد ویروس (Antiviral)
    بر خلاف این نکته که تبخال «درمان» نمی شود، داروها می توانند علائم شما را کاهش داده و فرآیند بهبودی را سرعت ببخشند. شاید سریع ترین و کم زحمت ترین شیوه ی درمان تبخال، شیوه ای از درمان است که می توانید از داروخانه تهیه کنید. سه دسته ی اصلی کرم ها پنسیکلوویر، آسیکلوویر و دوکوزانول هستند.این کرم ها، در صورتی که آنها را زمانی که اولین نشانه های تبخال ظاهر می شود بلافاصله مصرف نمایید، واقعاً می توانند موفقیت آمیز باشند.

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت اول

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت سوم

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت دومReviewed by سه رخ on Aug 20Rating: 3.0درمان‌های طبیعی تبخالبرای درمان تبخال، می توانید داروهای بدون نسخه، درمان های خانگی، و یا فرآورده های دارویی مورد تأیید پزشکان که به صورت عمومی برای تبخال‌ها استفاده می شوند را امتحان نمایید. توجه داشته باشید که هر فرد واکنش متفاوتی به هر درمانی نشان می دهد، و انتخاب هر نوع درمان، الزاما نتیجه‌ی مطلوب را در پی نخواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *