معایب سولار ناخن
مضرات سولار ناخن
مرداد ۲۴, ۱۳۹۶
تهیه ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد و تقویت موها
ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو
مرداد ۲۴, ۱۳۹۶

درمان‌های طبیعی تبخال – قسمت اول

بهترین درمان‌های طبیعی تبخال

درمان‌های طبیعی تبخال

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت اول

  • عصاره ی وانیل
    عصاره‌ی وانیل را روی تاول بمالید. درمان های خانگی، یک علم غیر قطعی هستند، و موسسه ی ملی سلامت ایالات متحده هیچ کدام از آنها را در تمام موارد قابل اجرا نمی‌داند. اگرچه چند مورد وجود دارد که شاید اثر ملایم کننده ای بر تاول‌ها داشته باشند.می توانید چند قطره عصاره ی وانیل خالص را با استفاده از یک گلوله پنبه ی استریل، ۳ تا ۴ مرتبه در هر روز، روی تاول دهانی بمالید.
    پایه ی وانیل، محلولی است که در مقایسه با الکل طبی به شیوه ای اساسی عمل می کند. عصاره ی وانیل همچنین تحریک پذیری را کاهش می دهد، که باعث می شود تاول دهانی کمتر آزار دهنده باشد. فقط از عصاره ی وانیل ۱۰۰ درصد خالص استفاده نمایید.
  •  روغن درخت چای
    روغن درخت چای به عنوان درمانی برای دسته ای از صدمات پوستی استفاده می شود، و می تواند برای تسهیل عوارض جانبی تبخال مورد استفاده قرار گیرد. این روغن، پوست را به خوبی خشک می کند، که می تواند در پروسه ی بهبودی تبخال کمک کننده باشد. علاوه بر آن، خواص ضد ویروسی، ضد قارچی، میکروب کشی و ضد عفونی دارد.با یک تکه پنبه، دو بار در روز آن را دقیقاً روی تبخال خود بمالید. در صورتی که پوست حساسی داشته باشید، شاید لازم باشد روغن را پیش از استفاده، با آب رقیق کنید.
  •  شیرین بیان
    مشخص شده است که یک عامل کلیدی در شیرین بیان، زمان التیام تبخال را سرعت می‌دهد. شیرین بیان معمولی را میل کنید یا از مکمل های شیرین بیان استفاده نمایید. همچنین کمی مکمل شیرین بیان پودر شده را می توان با آب به صورت خمیر درآورده و چند بار در روز، مستقیماً روی تاول قرار داد.یک قاشق غذا خوری پودر ریشه ی شیرین بیان یا کمی بیشتر را با نصف قاشق آب مخلوط کنید تا به حالت کرمی در بیاید.
    یک راه دیگر، مخلوط کردن آن با وازلین است، که به تنهایی می‌تواند پروسه‌ی التیام تاول های دهانی را سرعت بخشد. هنگامی که تصمیم به انجام این کار گرفتید، با یک قاشق غذا خوری وازلین شروع کرده و آن را با ریشه ی شیرین بیان مخلوط کنید. شما می توانید به تدریج به غلظت دلخواهتان برسید. به آرامی، یک لایه نازک از آن را روی تاول بمالید، که باعث می شود کاملاً ایمن شود.
  •  شیر
    پروتئین های شیر تاول را بهبود می بخشند، در حالی که دمای خنک مایع، هر گونه ناراحتی را که ممکن است با آن مواجه باشید، تسکین می دهد.یک تکه پنبه را در حدوداً یک قاشق غذاخوری شیر فرو ببرید، و آن را به مدت چند دقیقه بر روی تاول بگذارید.بیش از انجام این کار می توانید اجازه دهید شیر به دمای اتاق برسد، یا در صورتی که تمایل دارید، می توانید آن را سرد استفاده کنید.از یک حوله ی مناسب خیس شده با آب برای پاک کردن رسوب‌ها استفاده کنید.در صورتی که حس می کنید لازم است، مالیدن وازلین را امتحان کنید.

درمان طبیعی تبخال - قسمت دوم

درمان طبیعی تبخال - قسمت سوم

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت اولReviewed by سه رخ on Aug 15Rating: 3.0درمان‌های طبیعی تبخالبرای درمان تبخال، می توانید داروهای بدون نسخه، درمان های خانگی، و یا فرآورده های دارویی مورد تأیید پزشکان که به صورت عمومی برای تبخال‌ها استفاده می شوند را امتحان نمایید. توجه داشته باشید که هر فرد واکنش متفاوتی به هر درمانی نشان می دهد، و انتخاب هر نوع درمان، الزاما نتیجه‌ی مطلوب را در پی نخواهد داشت.

1 دیدگاه

  1. ژوانی گفت:

    من برای درمان تبخال سیب زمینی خام و پودر آموکسی سیلین شنیده بودم که روی محل تبخال گذاشته بشه.امتحان کردم خودمم عالیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *