تونیک صورت
آموزش استفاده از تونیک صورت
آبان ۲۴, ۱۳۹۶
روش تمیز کردن ابرو
چطور ابروی خود را تمیز کنیم؟
آبان ۲۴, ۱۳۹۶

چند نکته برای زیبایی پوست صورت

نکات زیبایی پوست صورت

زیبایی پوست صورت

چند نکته برای زیبایی پوست صورت :

تغییرات ساده میتواند زیبایی صورت شما را چند برابر کند. حتی ترک برخی عادات بد هم میتواند به این مقوله کمک بسیاری کند . زیبایی پوست صورت جزو با ارزشترین مورد در امور زیبایی است که از دست دادن آن بهای گزافی دارد . پس تا میتوانید بصورت طبیعی زیبایی پوست صورت خود را حفظ کنید .  در زیر به چند عادت بد اشاره کرده ایم که ترک این عادات بد به زیبایی پوست صورت شما کمک میکند :

  • از لمس کردن مداوم صورتتان خودداری کنید .

شما از دستان هر روز استفاده میکنید . دستان شما به همه جا خورده میشود پس مطمئن باشید که دستان تان را هر موقع که لازم است میشویید . اگر عادت دارید که هر لحطه به صورت تان دست میزنید سعی کنید این عادت بد را ترک کنید . مثلا اگر جایی از صورت تان میخارد سعی کتید با گوشه آستین یا لباسی این کار را بکنید البته در صورتی که حتما تمیز باشد.

  • از زبان زدن به لب های خود خودداری کنید .

بزاق دهان باعث خشک شدن لب ها میشود . جریان هوا و آب معمولی نیز معمولا باعث خشک شدن لب ها میشود . برای اینکه از پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری کنید همیشه یک لایه نازک از کرم مخصوص لب به لبها بمالید و مهمتر از آن از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته و برندهای آرایشی نامتعارف استفاده نکنید. چون علاوه بر آسیب زدن به پوست لب باعث بیماری های دیگری هم میشود .

  • چشمانتان را نمالید .

پوست اطراف چشم بسیار حساس و شکننده است . بنابر این مالیدن چشم ها میتوانند به پوست اطراف چشم شما آسیب برساند . اگر چشم شما میخارد یا احساس میکنید چیزی داخل چشمتان رفته است ، میتوانید از یک پنبه تمیز یا پارچه تمیز و یا از یک انگشت تمیز برای پاک کردن چشم و خاراندن آن استفاده کنید. علاوه بر این مالیدن چشم ممکن است باعث ریزش مژه هایتان شود .

  • جوش هایتان را به حال خود رها کنید .

همه افراد در دوران های مختلف از زندگی دچار جوش صورت میشوند . اگر مشکلات هورمونی ندارید جوش های خود را به حال خود رها کنید و از فشار دادن و زخم کردن پوشت خود اجتناب کنید. اگر نمیتوانید تحمل کنید تا بصورت طبیعی خوب شود میتوانید از داروخانه داروهای مخصوص جوش صورت را تهیه کرده و طبق دستورالعمل داخل جعبه استفاده کنید .

چند نکته برای زیبایی پوست صورتReviewed by زیبایی پوست on Nov 15Rating: 3.5چند نکته برای زیبایی پوست صورتبرای اینکه پوست صورت زیبا و شادابی داشته باشید پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید. در این مقاله چند نکته برای زیبایی پوست صورت به شما معرفی میکنیم.

برای داشتن پوست صورت زیبا و سالم باید یسری نکات را رعایت کنید . در این مقاله چند نکته برای زیبایی پوست صورت ارائه خواهیم داد.

1 دیدگاه

  1. مهناز گفت:

    بیشترین مشکل خانم ها ایجاد جوش بر روی پوست و خشک شدن لب هاست.اما میشه از ماسک های طبیعی برای درمان خشکی پوست و لب استفاده کرد.شما خودتون توی سایتتون دارید من خوندم واقعا هم عالی بودن.توصیه میکنم دوستان حتما بخونن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *