روش های کاشت ریش
روشهای کاشت ریش و سبیل
آبان ۲۶, ۱۳۹۶
مدل مو
آرایش مو برای شب یلدا
آبان ۲۶, ۱۳۹۶

آموزش ساخت اسپری ضدعرق خانگی

اسپری ضدعرق

آموزش ساخت اسپری ضدعرق خانگی

آموزش ساخت اسپری ضدعرق خانگی

   درست کردن اسپری ضد عرق خانگی ممکن است در نظر اول کار مسخره و زمان‌گیری به نظر برسد، اما افرادی که از محصولات ضدعرق آماده و حاضری استفاده کرده و نتیجه ای نگرفته اند و یا مضرات استفاده از این محصولات که در آن‌ ها مواد خطرناک و بیماری‌ زا که ساده‌ترین آن‌ ها الکل است را می‌دانند، ترجیح می دهند روش یک اسپری ضدعرق خانگی و موثررا فراگیرند تا هم از لحاظ عوارض شیمیایی آن خیالشان راحت باشد و هم اینکه نتیجه مطلبو تری دریافت کنند.
   بعضی از اسپری‌های ضدعرقی که در بازار که در بازار وجو دارد، ممکن است روی پیراهن ایجاد لک کرده و یا موجب ایجاد حساسیت و آلرژی بر روی پوست شود. بعلاوه مواد موجود در این اسپری‌ها می‌تواند پوست زیر بغل را تحریک و تیره کند. در این صورت علاوه بر مشکل بوی بد عرق، مشکل تیرگی زیربغل به دغدغه های روزانه اضافه می شود. 
مزایای روغن درخت چای
- ضدباکتریایی: 
باکتری‌های موجود در سطح پوست، موجب تولید بوی بد بدن می شوند. روغن درخت چای دارای خاصیت آنتی‌باکتریال قوی بوده که می‌تواند به راحتی سطح پوست را از وجود این باکتری‌ها تمیز نماید.
- ضدعفونی کننده: هنگامی که بوی روغن درخت چای به مشام می رسد، حتما به یاد محصولات پاک‌کننده خواهید افتاد. این روغن دارای خاصیت ضدعفونی کننده پرقدرت می باشد.
- عطر بوی قوی و معطر: این روغن عطر و بوی بسیار قوی و خوش‌ بویی داشته و به راحتی توانایی از بین بردن بوی بدن را داشته و تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
مواد لازم برای تهیه اسپری خانگی:
- نصف فنجان پوست درخت فندق
- نصف فنجان آب مقطر
- 7 تا 14 قطره روغن درخت چای
- شیشه مات قهوه‌ای رنگ 
- 3 قطره روغن نارگیل
روش تهیه:
   در یک ظرف پیرکس، روغن نارگیل و پودر پوست درخت فندق را با هم مخلوط کرده و سپس روغن درخت چای و آب مقطر را به آن‌ اضافه نمایید. اگر پوست شما معمولی و غیر حساسی است تمام 14 قطره روغن درخت چای را به مخلوط اضافه کنید و باتوجه به میزان حساسیت پوست خود، آن را تا 7 قطره نیز می‌توانید کاهش دهید. تمام مواد را به خوبی هم زده و سپس در یک بطری مخصوص بریزید. این اسپری ضدعرق را تا 3 ماه می توان در جای خشک و خنک نگهداری کرد، البته به این شرط که در آن بسته باشد و آلودگی به آن نفوذ نکند.
   حتما توجه کنید بطری مورد استفاده شیشه‌ ای و کهربایی رنگ باشد تا مانع از ایجاد واکنش بین بطری و محلول شود. رنگ بطری نیز به این دلیل باید کهربایی باشد که از تاثیر نور خورشید بر روی آن جلوگیری گردد. ابتدا یک قطره از روغن درخت چای را روی آرنج خود امتحان کنید و در صورتی که به آن حساسیت نداشتید، از آن برای ساخت اسپری استفاده کنید. از روغن اسطوخودوس و رزماری نیز می‌توانید برای این ضد عرق استفاده کنید.

آموزش ساخت اسپری ضدعرق خانگیReviewed by سه رخ on Nov 17Rating: 3.0آموزش ساخت اسپری ضدعرق خانگیاسپری های ضدعرقی که در بازار وجود دارد ممکن است موجب ایجاد حساسیت و آلرژی پوست شود و یا اینکه بر روی لباس ها لکه به جایی بگذارد. در این مقاله نحوه تهیه اسپری ضدعرق خانگی را به شما آموزش می دهیم.

اسپری های ضدعرقی که در بازار وجود دارد ممکن است موجب ایجاد حساسیت و آلرژی پوست شود و یا اینکه بر روی لباس ها لکه به جایی بگذارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *