افزایش طول عمر رنگ مو
آموزش افزایش ماندگاری رنگ مو
خرداد ۶, ۱۳۹۷
آشنایی با حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان
حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان
خرداد ۶, ۱۳۹۷

سالم‌ ترین برندهای آرایشی

بهترین برندهای آرایشی

سالم‌ ترین برندهای آرایشی

سالم‌ ترین برندهای آرایشی

   بسیاری از کمپانی های لوازم آرایش مختلفی را تولید می کنند که این لوازم دارای درصدی مواد شیمیایی هستند. البته بعضی از محصولات آرایشی ارگانیک و طبیعی هستند. اما سوال اینجاست واقعا کدام برند آرایشی سالم ترین محصولات را تولید می کند. باید بگوییم بیشتر کمپانی ها و تولید کننده ها برای تولید محصولات آایشی از مقداری مواد شیمیایی استفاده می کنند و همین کار موجب ناسالم شدن محصول تا حدی می گردد. سالم ترین محصل و برند آرایشی محصولی است که از مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه شده باشد مانند ماسک هایی که در منزل تهیه می کنید. در ادامه سعی داریم سالم ترین محصولات آرایشی بهداشتی را به شما معرفی کنیم. 
- دئودورانت بدون پارابن
   بر اساس نتایج پژوهش‌ های مختلف، برخی از دئودورانت‌ های قدیمی مضر هستند! در واقع پارابن موجود در آنها عملکرد هورمون استروژن را به هم زده و احتمال ابتلا به سرطان سینه را افزایش خواهد داد. سنگ زاج سفید مطمئن‌ ترین و بهترین راه برای مبارزه با بوی بدن است. این سنگ با باکتری‌ هایی که موجب ایجاد بوی نامطبوع عرق می‌ شوند، مبارزه کرده و بدون مسدود کردن منافذ پوست از تعریق زیاد جلوگیری خواهد کرد. برای استفاده از این سنگ باید سنگ زاج مرطوب را روی پوست تمیز و خشک خود قرار دهید. 
- لوسیون مرطوب‌کننده
   برای تهیه این لوسیون به ۳ قاشق سوپ خوری گل گاوزبان نیاز دارید. روش تهیه آن اینگونه است که باید یک لیتر آب را داغ کرده و روی گل گاو‌زبان بریزید. در ظرف را پوشانده و اجازه دهید چند دقیقه دم بکشد. محلول را از صافی رد کنید و اجازه دهید خنک شود. سپس لوسیون را داخل یک ظرف شیشه‌ ای درب دار ریخته و صبح و شب به بدن و صورت خود بزنید. مدت زمان نگهداری این لوسیون یک هفته و در ظرف شیشه‌ ای دربسته و داخل یخچال است.
- پاکسازی پوست صورت
   برای خوش آب و رنگ شدن پوست صورت کافی است یک مشت آویشن و یک مشت بابونه یا مریم گلی را داخل ظرف آب سرد ریخته و بجوشانید. در ظرف را پوشانده و به مدت ۱۵ دقیقه با شعله کم آن را بجوشانید. سپس محلول را از صافی رد کرده و داخل یک کاسه بریزید. حالا روی سر خمود حوله یا دستمالی انداخته و به مدت ۱۰ دقیقه صورت خود را با این محلول بخور دهید.
- کرم دور چشم
   برای رفع کبودی زیر چشم کافی است یک لیتر آب داغ را روی یک مشت بابونه ریخته و در ظرف را پوشانده و اجازه دهید به مدت چند دقیقه دم بکشد. سپس محلول را از صافی رد کرده  و داخل یک شیشه دربسته بریزید. هر شب بعد از اینکه آرایش خود را پاک کردید، یک گوله پنبه را به این محلول آغشته کرده و روی کبودی دور چشم بزنید. توجه داشته باشید که شیشه حاوی این محلول را داخل یخچال نگهداری نمایید و حتما بعد از یک هفته مابقی را دور بریزید.
- شامپو
   برای تهیه شامپو خانگی کافی است یک مشت گیاه «غاسول صابونی» تهیه نمایید. یک لیتر آب را داغ کرده و روی گیاه بریزید. در ظرف را پوشانده و به مدت ۱۵ دقیقه دم بگذارید. سپس محلول را از صافی رد کرده و داخل شیشه درب دار بریزید و زمان حمام کردن  از این شامپو استفاده نمایید. اگر تمایل دارید موهایی براق و درخشنده داشته باشید، بهتر است از دم‌ کرده گل گندم یا گیاه اسطوخودوس استفاده نمایید. ۳ قاشق سوپ خوری از این گیاه را با یک لیتر آب دم کرده و موها را با آن آبکشی کنید.
- مایع نرم‌کننده بدن
   ۳ مشت چای سبز را داخل ۳ لیتر آب ریخته و بجوشانید. سپس این دم‌ کرده را داخل وان آب گرم (۳۸ درجه سانتی‌گراد) ریخته و هفته‌ ای یک بار به مدت ۱۵ الی ۲۰دقیقه در این اکسید نرم‌ کننده بخوابید. نتیجه آن بدنی نرم و لطیف است.
- کرم ضد سلولیت
   سلولیت به تجمع بدشکل چربی‌ هایی در بدن گفته می‌شود که در سوخت و ساز آنها اختلال به وجود آمده است. این چربی‌ ها به همراه برخی سموم زیر پوست رسوب کرده که این مشکل بیشتر در خانم‌ ها رایج است. برای رفع این مشکل یک مشت گیاه اسپیره، یک مشت پیچک و یک مشت پوست شاه بلوط را در آب سرد ریخته و بجوشانید. سپس در ظرف را گذاشته و با شعله کم به مدت ۱۵ دقیقه بجوشانید. محلول را از صافی رد کرده و هر روز روی ران‌ ها، شکم، بازوها و نقاط دیگر بدن بزنید. مدت زمان نگهداری این محلول حداکثر ۲۴ ساعت و داخل یخچال است.
- برای برنزه شدن
   برای اینکه بدون دغدغه بدن خود را برنزه کنید، به چند مشت چای احتیاج دارید. وان حمام را با آب ۳۸ درجه سانتی گراد پر کرده و به ازای هر لیتر، ۵ مشت چای سیاه به آب اضافه نمایید و به مدت۲۰ دقیقه داخل وان دراز بکشید. برای برنزه کردن صورت خود ۵‌ مشت چای سیاه را در یک لیتر آب سرد ریخته و بجوشانید. سپس در ظرف را گذاشته و با شعله کم به مدت ۱۵ دقیقه بجوشانید. محلول را خنک کرده و یک بار در هفته برای برنزه کردن صورت خود از این جوشانده استفاده نمایید.
برای استحکام بخشیدن به ناخن‌ ها
برای جلوگیری از شکنندگی ناخن‌ ها یک مشت گیاه دم اسبی تهیه کنید. این گیاه حاوی سیلیس است و برای دفع سنگ کلیه، عفونت‌ های دستگاه ادرار و فرسودگی ناخن‌ها بسیار موثر است. گیاه دم اسبی را داخل آب سرد ریخته و بجوشانید. سپس شعله را کم کنید و بگذارید به مدت ۱۵‌دقیقه بجوشد. محلول را از صافی رد کرده و داخل یک ظرف بزرگ بریزید. روزانه به مدت ۱۰ دقیقه ناخن ها را داخل این محلول قرار دهید.

سالم‌ ترین برندهای آرایشیReviewed by آرایشگاه on May 27Rating: 3.0سالم‌ ترین برندهای آرایشی سالم ترین برندهای آرایشی محصولات خانگی هستند، محصولاتی که از طبیعی ترین مواد و بدون هیچگونه مواد شیمیایی تهیه می شوند. در این مقاله سالم ترین برندهای آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

سالم ترین برندهای آرایشی محصولات خانگی هستند، محصولاتی که از طبیعی ترین مواد و بدون هیچگونه مواد شیمیایی تهیه می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *