نحوه برس زدن موها
برس زدن موها
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷
بهترین برند سایه چشم
بهترین مارک سایه چشم
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷

سایه چشم مشکی

آرایش چشم با سایه چشم مشکی

سایه چشم مشکی

سایه چشم مشکی

   سایه چشم مشکی یکی از انواع رنگ های پرطرفدار برای آرایش چشم است که با انواع دنگ های سایه نیز قابلیت ترکیب شدن را داشته و می توانید رنگ های ترکیبی زیبایی بر روی پلک ایجاد نماید. این رنگ از سایه بیشتر برای آرایش گوشه های خارجی چشم و پشت پلک کاربرد دارد. بسیاری از آرایشگران حرفه ای برای آرایش چشم از سایه چشم مشکی بعنوان خط چشم استفاده می کنند زیرا ماندگاری قوی برای چشم ها خواهد داشت.
سایه چشم مشکی را می توان برای انواع لباس ها استفاده کرد و با رنگ های مختلف هماهنگ نمود. اما استفاده از این سایه به صورت بیش از حد موجب ریز به نظر رسیدن چشم ها خواهد شد. سایه چشم مشکی را می توان به صورتی پودری و کرمی برای آرایش چشم استفاده کرد. این سایه را در کیف لوازم آرایش تمامی خانم ها می توان یافت زیرا به تنهای قابلیت جذاب کردن چشم ها را دارد. البته به شرطی که به صورت صحیح از آن استفاده شود. آرایشگران حرفه ای که در آرایشگاه خدمات تخصصی میکاپ را ارائه می دهند به خوبی می دانند برای چه نوع آرایشی، چه میزان از سایه چشم مشکی را استفاده کنند. این سایه یکی از رنگ های اصلی برای خلق رنگ های ترکیبی و جدید است. 

سایه چشم مشکیReviewed by سه رخ on Apr 17Rating: 3.0سایه چشم مشکیسایه چشم مشکی یکی از رنگ های پرطرفدار سایه چشم است که بسیاری از خانم ها برای آرایش و جذابیت چشمان خود از ان استفاده می کنند. در این مقاله این سایه و راهنمای استفاده از ان را به شما معرفی می کنیم.

سایه چشم مشکی یکی از رنگ های پرطرفدار سایه چشم است که بسیاری از خانم ها برای آرایش و جذابیت چشمان خود از ان استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *