روش های اکستنشن مژه
انواع اکستنشن مژه
شهریور ۲۷, ۱۳۹۶
تقویت ناخن ها
تقویت ناخن با روغن های طبیعی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۶

سرعت رشد ناخن

افزایش سرعت رشد ناخن

سرعت رشد ناخن

سرعت رشد ناخن

   سرعت رشد ناخن ها در افراد مختلف متفاوت است . سرعت رشد ناخن بستگي به عوامل بسياري ازجمله سن، تغذيه، بيماري‌ها، هورمون‌ها و فصل دارد. به صورت طبیعی ناخن ها در طول ماه سه میلی متر رشد دارند. البته به گفته متخصصان سرعت رشد ناخن های دست حدود دو تا سه برابر بیشتر از ناخن های پا می باشد. اگر توجه کنید در اول مطلب گفتیم سرعت رشد ناخن به فصل نیز بستگی دارد. در تابستان معمولاً سرعت رشد ناخن ها بیشتر از فصل زمستان است.
   شاید بسیار شنیده اید که فردی راست دست و یا فردی چپ دست است. جالب است بدانید در افراد راست دست سرعت رشد ناخن در دست راست و در افراد چپ دست در دست چپ بیشتر می باشد. مردان از سرعت رشد ناخن بیشتری نسبت به زنان برخوردار هستند البته به در زنان باردار و مسن. در صورتی که قسمت صدفی مانند ناخن به صورت کامل از جای آن کنده شود برای ناخن های دست بین سه تا شش ماه و برای ناخن های پا بین دوازده تا هجده زمان لازم است تا این ناحیه مجددا شروع به رشد کند.

سرعت رشد ناخنReviewed by سه رخ on Sep 18Rating: 3.0سرعت رشد ناخنسرعت رشد ناخن ها در افراد مختلف متفاوت است. در این مقاله سرعت رشد ناخنها را باهم بررسی می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *