پودر آیینه ای ناخن
پودر کروم ناخن
مهر ۲۳, ۱۳۹۶
مزایای المنت مو
مزایای صافی مو به روش المنت
مهر ۲۴, ۱۳۹۶

سرم موی کریستال

سرم مو

سرم موی کریستال

سرم موی کریستال

   سرم کریستال یک محصول از سرم مو است که برای آن دسته موها قابل استفاده است که زیبایی و درخشندگی خود را  از دست داده اند. روغن سیلیکون ماده اصلی تشکیل دهنده سرم مو است و حاوی هیچگونه ماده مضر شیمیایی نمی باشد. سرم مو را می توان بعد از هربار شستشوی موی سر استفاده کرد که موجب براقی موها خواهد شد.
   سرم موی کریستال محصول کشور ایران می باشد که حاوی روغن جوجوبا بوده و استفاده از آن موجب نرمی و لطافت موها خواهد شد. سرم کریستال ترمیم کننده‌ی موهای شکننده و آسیب دیده است مخصوصا برای افرادی که موهای آسیب دیده، خشک، زبر و شکننده در اثر در اثر رنگ کردن و یا استفاده خشک‌کن و حالت‌دهنده‌های مو دارند.
   استفاده از این سرم قبل از سشوار کشیدن موها موجب حالت گرفتن سریع موها طبق مدلی که می خواهید خواهد شد. روغن جوجوبای موجود در سرم موی کریستال دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی طبیعی‌ است که پوست سر را تمیز کرده و از خشک شدن پوست سر جلوگیری می‌کند. همچنین جوجوبا پوست سر را مرطوب کرده و به رشد بهتر موها کمک خواهد کرد.

سرم موی کریستالReviewed by سه رخ on Oct 15Rating: 3.0سرم موی کریستالسرم موی کریستال یک سرم موی بسیار قوی است که موجب نرمی و لطافت موها شده که برای موهای آسیب دیده قابل استفاده است. در این مقاله شما را با سرم کریستال آشنا می کنیم.

سرم موی کریستال یک سرم موی بسیار قوی است که موجب نرمی و لطافت موها شده که برای موهای آسیب دیده قابل استفاده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *