شامپو کراتینه دیترون
شامپو کراتینه مو ایرانی
تیر ۸, ۱۳۹۷
بالیاژ دودی
بالیاژ دودی
تیر ۹, ۱۳۹۷

شامپو مخصوص اکستنشن مو

شامپو اکستنشن مو

شامپو مخصوص اکستنشن مو

شامپو مخصوص اکستنشن مو

اکستنشن مو در کنار زیبایی و جذابیتی که برای خانم ها دارد نیاز به مراقبت و توجه زیادی است. وگرنه جلوه و زیبایی آن فقط یک هفته دوام خواهد داشت. به همین دلیل آرایشگران در آرایشگاه و اکستنشن کاران هنگام انجام آن به مشتریان خود توصیه می کنند به خوبی از موهای نصب شده مراقبت کنند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. برای شانه زدن، شستن، رنگ کردن، اتو کشیدن، سشوار کشیدن و یا هر کار دیگری با موهای نصب شده باید نکاتی را رعایت کنید. 
   برای شستن موهای نصب شده باید ابتدا به این موضوع توجه کنید که موهای از الیاف طبیعی تهیه شده اند یا الیاف مصنوعی، سپس با توجه به ان ها شامپو و نرم کننده و ماسک موی مخصوص را تهیه کنید. برای الیاف طبیعی می توانید از شامپو و نرم کننده و ماسک موی مخصوص موهای طبلیعی استفاده کنید فقط هنگام شستشو باید کمی بیشتر از موهای خود مواظب باشید. اما برای موهایی از جنس الیاف مصنوعی بهتر است شامپو و شوینده هایی را تهیه کنید که موجب خشکی و وز شدن موها نشوند. زیرا موی مصنوعی به راحتی گزه خورده و وز می شود و نمی توان ان را به حالت اولیه بازگرداند. در فروشگاه های معتبر انواع شامپوهای مخصوص اکستنشن مو وجود داردئ که میزان خاصیت اسیدی آن بسیار پایین است و فقط عملیات شستشو را انجام می دهد. توصیه می کنیم افرادی که موهای خود را اکستنشن کرده اند از این شوینده ها برای شستشوی موهای خود استفاده کنند. 

شامپو مخصوص اکستنشن موReviewed by سه رخ on Jun 30Rating: 3.0شامپو مخصوص اکستنشن موموهای اکستنشن شده برای شستشو و پاکسازی نیاز به شامپوهای مخصوص دارند که می توانید آن ها را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. در این مقاله شامپو مخصوص اکستنشن مو را به شما آموزش می دهیم.

موهای اکستنشن شده برای شستشو و پاکسازی نیاز به شامپوهای مخصوص دارند که می توانید آن ها را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *