مزایای کرم دور چشم
فواید کرم دور چشم
تیر ۲۱, ۱۳۹۷
بهترین رنگ مو
بهترین رنگ مو برای انواع پوست
تیر ۲۲, ۱۳۹۷

شامپو کراتینه ترزمه

معرفی شامپو کراتینه ترزمه

شامپو کراتینه ترزمه

شامپو کراتینه ترزمه

   برند ترزمه معتقدست هر زنی شایستۀ زیبا ماندن ببدون صرف هزینه زیاد است. محصولات ترسمه (ترزمه) که جزو بهترین محصولات مراقبت از مو است ، نخستین بار در سال 1947 در آمریکا تولید شد. tresemme برگرفته از نام متخصص مشهور “ادنا امه “بوده و ترجمه آن "بسیارمحبوب" به فرانسوی است. در ابتدا محصولات ترزمه برای استفاده در سالن های آرایشی و آرایشگاه ها طراحی شد اما با شهرت گرفتن نامش توانست فروش عمده پیدا کند.
   شامپوکراتینۀ ترزمه (48 ساعته) حاوی مواد نرم کننده و کراتین بوده و با فرمولاسیون قوی خود موجب ترمیم موهای آسیب دیده خواهد شد. این شامپو توانایی ترمیم آسیب هایی که در طی دو سال برای مو ایجاد شده است را تنها با 5 بار استفاده دارد. با استفاده از این شامپو، موها مانند ابریشم، نرم و صاف خواهد شد. این شامپو به طور طبیعی از لایه های مو محفاظت کرده و از آسیب دیدن مجدد موها جلوگیری خواهد کرد. نرم کننده و کراتین موجود در این شامپو علاوه بر لختی و افزایش نرمی موها، وز شدن آنها را نیز کاهش خواهد داد. 
ویژگی های اصلی:
- بازسازی و ترمیم کننده ی مو
- مانع از وز شدن مو
- حاوی مواد نرم کننده
- حاوی کراتین و پروتئین
- محافظ لایه های بیرونی مو
- تا 48 ساعت ماندگار
- سهولت در سشوار کشیدن
- لخت کنندۀ مو
- احیای رطوبت مو
- حاوی سولفات بسیار اندک
   برای استفاده از شامپو، آن را روی موهای خیس به آرامی ماساژ داده و سپس آبکشی کنید. این شامپو موهای وز و آسیب دیده شما را به راحتی ترمیم کرده و ماندگاری فوق العاده ای دارد. البته برای اینکه نتیجه مطلوب تری از این شامپو بگیرید بهتر است همراه آن از نرم کننده ترزمه نیز استفاده کنید. 

شامپو کراتینه ترزمهReviewed by آرایشگاه on Jul 13Rating: 3.0شامپو کراتینه ترزمهشامپو کراتینه ترزمه یکی از محصولات شرکت ترزمه است که موجب ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده شده و موها را شاداب و جوان تر خواهد کرد. در این مقاله شامپو کراتینه ترزمه را به شما معرفی می کنیم.

شامپو کراتینه ترزمه یکی از محصولات شرکت ترزمه است که موجب ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده شده و موها را شاداب و جوان تر خواهد کرد.

1 دیدگاه

  1. رستمی گفت:

    شامپو کراتینه برای فروش داریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *