برند تجهیزات آرایشگاه
مارک تجهیزات آرایشگاه
بهمن ۵, ۱۳۹۶
نحوه پیدایش آرایشگاه زنانه
تاریخچه آرایشگاه زنانه
بهمن ۶, ۱۳۹۶

شستشوی مو با جوش شیرین و سرکه

شامپوی جوش شیرین و سرکه

شستشوی مو با جوش شیرین و سرکه

شستشوی مو با جوش شیرین و سرکه

   شامپو حاوی مقدار زیادی عناصر شیمیایی مضر می باشد که در بلندمدت اثرات نامطلوبی بر روی پوست، مو و بدن خواهند گذاشت. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه به مشتریان خود توصیه می کنند به جای استفاده از شامپو های معمولی از انواع شامپو های طبیعی موجود در بازار استفاده نمایند.البته این شامپوها نیز عوارض خاص خود را دارند. به طور مثال با مصرف طولانی مدت شامپوهای طبیعی، موهای شما بیش از حد صاف و نرم خواهد شد و باید برای حالت‌دادن آن‌ها از انواع موس و ژل، تافت و ... استفاده نمایید که این مواد نیز در صورت مصرف زیاد برای موها ضرر دارند. بعلاوه استفاده از این مواد موجب خشکی مو‌های شما خواهد شد، به همین دلیل مجبورید از شامپوهای نرم کننده استفاده نمایید!
   شامپو‌ها چربی پوست سر را از بین خواهند برد. پس وقتی شامپو‌های معمولی را کنار می‌گذارید چربی پوست سر شما زیاد خواهد شد که باید این وضعیت را برای مدت کوتاهی تحمل کنید تا پوست سر شما به حالت تعادل برسد. در این مقاله قصد داریم فرمولی جدید را به شما اموزش دهیم که حاوی  جوش شیرین و سرکه است و راهی کم‌هزینه و بی‌خطر برای تقویت موها بشمار می آید و می‌توانید با مصرف 2 تا 3 بار از آن در هفته زیبایی و سلامت را به موهای خود باز گردانید.
مرحله اول: شستن مو‌ها با محلول جوش شیرین و آب
   ابتدا باید جوش شیرین را با آب با نسبت 1 به 3 ترکیب نمایید. برای موهای تا سر شانه 2 تا 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین کفابت می کند. نسبت به بلندی مو‌ها می‌توانید مقدار جوش شیرین و آب را کم یا زیاد کنید. این محلول را می توان هم برای موهای خیس و هم خشک استفاده نمود. فقط باید این ترکیب را هنگام استفاده به ریشه تا نوک موها بزنید. حدود 3 دقیقه صبر کرده و سپس موها را با آب گرم بشویید.
مرحله دوم: شستشوی مو‌ها با سرکه
   برای تهیه این محلول به مقداری سرکه سیب یا سرکه سفید و آب با نسبت 1 به 4 نیاز دارید. برای کمتر کردن بوی سرکه می توان از اسطخودوس، قرص نعنا و یا روغن رزماری در محلول استفاده نمایید. برای این که محلول وارد چشم‌ ها نشود سر خود را کج نمایید و ترکیب را به مو‌ها بزنید. بعد از چند ثانیه موها را با آب سرد آبکشی کنید. البته آب سرد باعث حفظ رطوبت، نرمی و درخشندگی موها می شود. 

شستشوی مو با جوش شیرین و سرکهReviewed by سه رخ on Jan 25Rating: 3.0شستشوی مو با جوش شیرین و سرکهجوش شیرین و سرکه هر دو موجب نرمی و لطافت موها شده و مانع از ریزش آن ها خواهند شد که می توان هر دو را بعنوان شامپوی سر استفاده نمود. در این مقاله نحوه استفاده از جوش شیرین و سرکه را برای شستشوی مو به شما آموزش می دهیم.

جوش شیرین و سرکه هر دو موجب نرمی و لطافت موها شده و مانع از ریزش آن ها خواهند شد که می توان هر دو را بعنوان شامپوی سر استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *