کراتینه مو
کراتینه مو با مواد طبیعی (قسمت۱)
تیر ۳, ۱۳۹۷
کراتینه کردن موی آقایان
کراتینه مو مردان
تیر ۴, ۱۳۹۷

نحوه شستن اکستنشن مو

مراقبت از اکستنشن مو

نحوه شستن اکستنشن مو

نحوه شستن اکستنشن مو

   اکستنشن مو یکی از پرطرفدارترین خدمات آرایشگاهی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. این خدمات معمولا در آرایشگاه های زنانه انجام می شود و در مقابل انجام آن نیاز به مراقبت دارد که در صورت مراقبت صحیح 3 تا 12 ماه عمر می کند. یکی از مراقبت های بسیار مهم برای نگهداری از اکستنشن مو شستن صحیح آن می باشد. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه از اکستنشن موهای خود مراقبت کنید.
مرحله اول: آماده کردن محصولات مورد نیاز
   موهای مصنوعی به اندازه موهای طبیعی چرب نمی شوند به همین دلیل نیاز به شستشوی زیادی هم ندارند. برای شستن اکستنشن مو باید علاوه بر شامپو و نرم کننده از ماسک های مو استفاده کرد. به توصیه آرایشگران در آرایشگاه بهتر است محصولاتی که برای شستن اکستنشن مو استفاده می شوند، طبیعی و اُرگانیک باشند.
مرحله دوم: پر کردن سینک
   سوارخ سینک ظرفشویی خود را ببندید و آن را پر از آب ولرم کنید. دقت داشته باشید که آب مورد استفاده خیلی داغ و یا خیلی سرد نباشد. سپس 2 تا 3 قطره شامپو به آن اضافه نمایید و آن ها را با هم مخلوط کنید. اکستنشن مو را به آرامی توی آب قرار داده و مواظب باشید در هم گره نخورند.
مرحله سوم: شامپو زدن
   به کمک یکی از اعضای خانواده سر اکستنشن را گرفته و با دیگری آن ها را به خوبی خیس کنید. پس از آن که خیس شدند مقداری شامپو به آن بزنید. برای شستشوی اکستنشن شامپو را از بالا به پایین و با حرکات مستقیم به روی موها کشیده و با این کار از گره خوردن موها جلوگیری نمایید. بعد از آن که شامپو به خوبی جذب موها شد، آن ها را به مدت 2 تا 3 دقیقه در آب قرار دهید.
مرحله چهارم: آب کشی
   بعد از اینکه اکستنشن ها به خوبی خیس شدند، آن ها را به طور مجزا در زیر آب ولرم قرار دهید و شامپوی روی آن ها را بشویید. دقت داشته باشید که برای هر دسته مو این کار را به طور جدا انجام دهید. این کار را تا جایی انجام دهید که شامپو کاملا شسته شود.
مرحله پنجم: نرم کننده
   پس از شستن اکستنشن با شامپو و آب کشی آن ها، نوبت استفاده از نرم کننده است. برای استفاده از نرم کننده نیز مانند شامپو آن را از بالا به پایین به موها بزنید. این کار را از پایین به بالا انجام ندهید زیرا موها گره می خورند.  این کار را روی هر دسته مو به صورت جدا انجام دهید و تا جایی ادامه دهید که نرم شدن موها را کاملا حس کنید. سپس موها را به مدت 4-5 دقیقه در سینک قرار داده تا کاندیشنر به خوبی جذب موها گردد.
مرحله ششم: آبکشی هر دسته مو
   بعد از این که هر دسته از مو به خوبی در نرم کننده خیس خورد آن را در زیر آب ولرم بگیرید و بشویید.
مرحله هفتم: شستشو با آب سرد
   بعد از این که اکستنشن تمیز شد و شامپو و کاندیشنر موجود در آن به خوبی شسته شد، آن ها را با آب سرد آبکشی کنید زیرا آب سرد باعث درخشش موها می گردد.
مرحله هشتم: ماسک مو
   اگر اکستنشن شما از موهای طبیعی است، بهتر است روی آن ماسک مو بزنید تا وِز موها گرفته شود.
مرحله نهم: شانه کردن موها
   برای مراقبت از اکستنشن های طبیعی از اسپری و یا کرم های محافظ در برابر حرارت استفاده کرده و موها را با یک شانه دندانه درشت به آرامی شانه کنید. دقت داشته باشید که شانه کردن موهای خیس باعث می شود که موها صاف و نرم و خشک شوند.
مرحله دهم: خشک شدن موها
   معمولا توصیه می شود که موهای اکستنشن را به صورت طبیعی خشک نمایید اما در صورتی که عجله دارید، می توانید از حرارت ملایم سشوار کمک بگیرید و آن ها را خشک کنید.

نحوه شستن اکستنشن موReviewed by آرایشگاه on Jun 24Rating: 3.0نحوه شستن اکستنشن موشستن اکستنشن مو یکی از روش های بسیار مهم برای مراقبت از آن است که برای انجام آن باید دقت کنید تا موها به هم گره نخورند. در این مقاله نحوه شستن اکستنشن مو را به شما اموزش می دهیم.

شستن اکستنشن مو یکی از روش های بسیار مهم برای مراقبت از آن است که برای انجام آن باید دقت کنید تا موها به هم گره نخورند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *