آرایش چشم درشت
ترفندهای درشت‌ نشان دادن چشم‌
خرداد ۱۸, ۱۳۹۷
وازلین بهترین پاک کننده آرایش
پاک کردن آرایش چشم با وازلین
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷

روش صحیح شستن قلم موهای آرایشی

تمیز کردن قلم آرایشی

روش صحیح شستن قلم موهای آرایشی

روش صحیح شستن قلم موهای آرایشی

   قلم موهای آرایشی می توانند باکتری ها و میکروب های زیادی را به خود جذب کنند و در حقیقت ریشه بسیاری از مشکلات پوستی استفاده از قلم موهای آلوده می باشد. بنابراین شستشوی مداوم و اصولی آنها این اطمینان را ایجاد می کند که باکتری ها و میکروب ها به پوست فرد آسیب وارد نمی کند. اولین کاری که برای تمیز کردن قلم موهای آرایشی باید انجام دهید این است که یک بازه  ۲۴ ساعته که نیازی به استفاده از قلم موهای آرایشی ندارید را مشخص کنید.
وسایلی که احتیاج دارید:
- تمام قلم موهای آرایشی، یک پاک کننده  صورت یا شامپوی بچه، یک‌کاسه ی کوچک و ۲ عدد حوله.
   به اندازه یک قاشق غذاخوری از پاک کننده یا شامپو را داخل کاسه ریخته و مقداری آب ولرم داخل کاسه بریزید و با شوینده کامل مخلوط نمایید. آب ولرم را باز کنید. قلم مو را زیر آب ولرم گرفته و با استفاده از دست خود تمام موهای قلم مو را خیس نمایید. قلم مو را داخل کاسه قرار دهید و کمی حرکت دهید. قلم مو باید حداقل 30 تا 40 ثانیه داخل آب و کف بماند تا تمام آلودگی های آن پاک شود. سپس قلم مو را با آب سرد شستشو دهید. دقت کنید که تمام مواد پاک کننده از قلم مو پاک شوند. با دست موهای قلم مو را به حالت اول برگردانید تا بعد از خشک شدن شکل اولیه خود را از دست ندهند. قلم مو را روی یکی از حوله ها قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس روی حوله دیگر گذاشته تا 24 ساعت به طور کامل خشک شود. برای بهترین نتیجه، باید قلم موهای آرایشی خود را هر ۲ تا ۴ هفته بشویید. اگر هر روز با قلم موها لایه ضخیمی آرایش می‌ کنید، حتما باید هر ۲ هفته قلم موها را تمیز کنید.

روش صحیح شستن قلم موهای آرایشیReviewed by آرایشگاه on Jun 8Rating: 3.0روش صحیح شستن قلم موهای آرایشیقلم موهای آرایشی روزانه برای آرایش صورت مورد استفاده قرار می گیرند که برای جلوگیری از انتقال آلودگی و میکروب ها باید به صورت مرتب تمیز شوند. در این مقاله روش صحیح شستن قلم موهای آرایشی را به شما آموزش می دهیم.

قلم موهای آرایشی روزانه برای آرایش صورت مورد استفاده قرار می گیرند که برای جلوگیری از انتقال آلودگی و میکروب ها باید به صورت مرتب تمیز شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *