فواید اسپری پاک کننده لاک
مزایای اسپری پاک کننده لاک
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶
آرایش چشم فرانسوی
آرایش فرانسوی
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶

شیدینگ ابرو و میکروبلیدینگ

شیدینگ و میکروبلیدینگ

شیدینگ ابرو و میکروبلیدینگ

شیدینگ ابرو و میکروبلیدینگ

   میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو از تکنیک های خارق العاده برای اصلاح حالت ابروها می باشند. این روزها این مدل کشیدن و ترمیم ابرو بسیار رایج شده و برای هر نوع جنس و رنگ پوست و سنی قابل استفاده می باشد. میکروبلیدنیگ کشیدن موی ابرو و شیدینگ اضافه کردن افکت پودری ملایمی روی آن است. وقتی این دو تکنیک باهم ترکیب می شوند، ابروی بسیار طبیعی و زیبایی را به وجود خواهند آورد. این تکنیک جهت درست کردن و کشیدن ابروها به صورتی واضح تر و مرتب تر از آرایش روزانه آن با مداد می باشد. یکی دیگر از دلایل زیبایی و رایج شدن این روش این است که برخلاف تتو، حالتی غیرطبیعی و ضخیم برای ابرو ایجاد نخواهد کرد. 
   موهای کشیده شده حاصل از میکروبلیدینگ معمولا روی قسمت جلویی (تاج) و بالایی ابرو جهت به وجود آوردن حالتی طبیعی و زیبا برای ابروها انجام می شوند. اما شیدینگ ابرو در پایه ابرو تا میانه های آن کشیده خواهد شد. با این تکنیک محل هایی از ابرو که خراب شده و یا بدون خط باقی مانده اند به صورت طبیعی کاملا پر شده و مدل بهتر و واضح تری به ابروها خواهد داد. شیدینگ ابرو فرآیندی بسیار انعطاف پذیر بوده که در هر قسمت از ابرو که مدنظر شما باشد قابل انجام است. همچنین برای پوشاندن جای اسکار و زخم نیز بسیار مناسب می باشد. میگروبلیدینگ و شیدینگ ابرو در کنار هم می توانند حالت آمبره، سایه روشن(روشن به تیره) کردن ابرو، برای مثال روشن تر بودن قسمت تاج ابروی تیره تر بون بدنه و دم آن، استفاده گردند.
   تمام ابروها در ابتدای تکمیل کار تیره به نظر می رسند و بعد از گذراندن دوران نقاهت به رنگ روشن تر و مورد نظر خواهند رسید. محو شدگی در دوران نقاهت به حدود 30 تا 40 درصد خواهد رسید. انجام این پروسه حدود 2 ساعت طول خواهد کشید که البته بستگی به موقعیت ابروها نیز داشته و از آنجایی که این روش موقت است، پیگمنت ها در پوست برای حدود 2 تا 4 سال باقی خواهند ماند. البته توصیه می کنیم برای حالت طبیعی تر ابروها بهتر است به صورت سالانه رنگ ابرو را تمدید نمایید. 

شیدینگ ابرو و میکروبلیدینگReviewed by سه رخ on Feb 13Rating: 3.0شیدینگ ابرو و میکروبلیدینگشیدینگ ابرو و میکروبلیدینگ یکی از تکنیک های ایجاد سایه روشن و حالتی طبیعی برای اصلاح فرم ابروها می باشد. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

شیدینگ ابرو و میکروبلیدینگ یکی از تکنیک های ایجاد سایه روشن و حالتی طبیعی برای اصلاح فرم ابروها می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *