ویژگی های بهترین ریمل
بهترین ریمل
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷
معیارهای لوازم آرایش ارگانیک
استانداردهای لوازم آرایشی ارگانیک
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

شیر برای آفتاب سوختگی

ماسک شیر

شیر برای آفتاب سوختگی

شیر برای آفتاب سوختگی

   شیر یکی از لبنیات های پرطرفدار است که سرشار از کلسیم و انواع ویتامین ها است. شیر علاوه بر تقویت کننده یک نرم کننده بسیار مناسب برای پوست محسوب می شود. شایعه است که کلئوپاترا برای داشتن پوستی فوق‌ العاده نرم، با شیر لوکس حمام می‌ کرد. قطعا پر کردن وان حمام با شیر به دلیل داشتن پوستی صاف و ابریشمی منطقی به‌ نظر نمی‌ رسد اما می‌توانید چند فنجان شیر به آب گرم اضافه کنید و با آن حمام کنید. این کار موجب نرمی و لطافت پوست می گردد. شیر مواد مغذی متفاوتی دارد که کمک می‌کند تا بهترین پوست را داشته باشید.
   برای رفع تیرگی حاصل از آفتاب سوختگی، می توانید از شیر خام استفاده کنید. این درمان هم خیلی ساده است و بدون دردسر. اگر حوصله درست کردن ماسک و ترکیب کردن مواد مختلف با یکدیگر را ندارید، می توانید با یک تکه پنبه و مقدار کمی شیر سرد و خام، به سفید کردن پوست آفتاب سوخته و تیره شده در اثر نور خورشید و همچنین بالا رفتن سن و سال، کمک کنید. فقط کافی است که پنبه رو داخل شیر خیس کرده و روی پوست بکشید و منتظر بمانید تا خشک شود. به مدت بیست دقیقه این کار رو تکرار کنید.
   شیر برای نرم و روشن شدن پوست بسیار مفید بوده و حالت درخشنده و جذابی هم در پوست ایجاد می کند  و برای از بین بردن جای جوش و آکنه نیز می توان از آن استفاده کرد، اما به طور کلی اگر تمایل دارید که صورت شفاف و زیباتری داشته باشید، حتما از این روش استفاده کنید.

شیر برای آفتاب سوختگیReviewed by آرایشگاه on Aug 4Rating: 2.5شیر برای آفتاب سوختگیبسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از شیر استفاده نمود. در این مقاله نحوه استفاده از شیر برای درمان آفتاب سوختگی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از شیر استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *