کاشت ژل
آموزش کاشت ژل ناخن
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶
آموزش کراتینه مو با نوشابه
کراتینه مو با نوشابه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۶

صافی مو به روش المنت

آموزش صافی مو به روش المنت

صافی مو به روش المنت

صافی مو به روش المنت

   المنت در واقع یک نوع درمان از نسل جدید مواد معدنی است که برای بازسازی و احیاء بافت های آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر کیفیت نیز نسبت به بعضی روش ها همچون کراتینه مو و یا ریباندینگ از لحاظ شیمیایی بهتر و مؤثرتر و ماندگارتر می باشد. این روش علاوه بر بازسازی بافت آسیب دیده مو، موجب صافی و لخت شدن موها می گردد.
   اجزاء تشکیل دهنده المنت درمانی با منشاء معدنی شامل: آلومینیوم – کلسیم – سدیم – پتاسیم – منیزیم – منگنز و سیلیکون است و در واقع اولین کراتین بدون منشاء شیمیایی است. مواد اصلی سازنده المنت مو ، مواد معدنی از جمله منگنز ، سدیم ، پتاسیم ، اکسید خاک رس و اکسید منگنز می باشد. وجود این مواد موجب استفاده از این روش بر روی هر مویی می شود بدون اینکه هیچگونه آسیبی به موها وارد شود. المنت را می توان برای احیاء مو بر روی انواع موها حتی موهای دکلره و مش شده و یا موهای آسیب دیده استفاده کرد.

صافی مو به روش المنتReviewed by سه رخ on Sep 19Rating: 3.0صافی مو به روش المنتیکی از جدیدترین روش های صافی و احیاء مو روش المنت مو است که امورزه مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم در مورد المنت مو توضیح دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *