رنگ های کاموفلاژ
کاموفلاژ و انواع رنگ ها
آذر ۳, ۱۳۹۶
هایفوتراپی
لیفتینگ با هایفوتراپی
آذر ۴, ۱۳۹۶

آموزش درست کردن حنا برای طراحی بدن

طراحی بدن با حنا

آموزش درست کردن حنا برای طراحی بدن

آموزش درست کردن حنا برای طراحی بدن

برای طراحی روی بدن از ماده ای به نام حنا استفاده می کنند. این ماده را می توان در عطاری های خرید و در منزل آن را آماده کرد. 
مواد لازم برای آماده سازی حنا:
1- نیم لیتر آب
2- یک بسته حنای صد گرمی
3- دو عدد لیمو ترش تازه
4- شکر
5- آب چهار عدد لیمو شیرین یا پرتقال
6- 4 قاشق غذا خوری پودر قهوه
7- جوراب نایلونی یا پارچه توری
8- پنبه
9- یک قلم مو
10- یک قیف کاغذی
11- دستکش
روش کار :
   پودر حنا را از یک جوراب یا الک عبور دهید تا دانه های درشت حنا جدا شده و هوای موجود در پودر آزاد شود و خمیر حاصل از آن یک دست شود. در یک ظرف آب، قهوه، چای و آب پرتقال را باهم مخلوط کنید و به مدت یک ساعت بگذارید با حرارت ملایم بجوشد و پودر حنا را به آن اضافه کنید و حسابی هم بزنید تا ماده ای شبیه کچاب به دست آید. تقریبا به مدت 4 ساعت مخلوط را به حال خود گذاشته و سپس ماده به دست آمده را در قیف بریزید.
   قبل از مصرف حنا ابتدا پوست خود را با الکل پاک کنید و به وسیله قیف یا شابلون های اماده در بازار شکل مورد نظر خود را بر روی بدن طراحی کنید و اجازه دهید بر روی پوست خشک شود. سپس شکر را با آب لیمو مخلط کنید و مقداری حرارات دهید سپس با استفاده از قلم مو، مخلوط شکر و آب لیمو را روی طرح بمالید و سپس با پنبه روی طرح را تمیز کرده و سپس به کمک روغن زیتون یا کرم پوست را چرب کنید. افرادی که برای اولین بار از حنا برای طراحی بدن استفاده می کنند توصیه می کنیم ابتدا اول روی ساعد خود آن را امتحان کنید که از نداشتن حساسیت مطمئن شوید. سپس از آن برای طراحی بدن استفاده کنید. 

آموزش درست کردن حنا برای طراحی بدنReviewed by سه رخ on Nov 25Rating: 3.0آموزش درست کردن حنا برای طراحی بدنبسیاری آرایشگران در آرایشگاه با استفاده از حنا طرح های زیبایی بر روی بدن به ویژه عروس ایجاد می کنند. در این مقاله نحوه آماده سازی حنا را به شما اموزش می دهیم.

بسیاری آرایشگران در آرایشگاه با استفاده از حنا طرح های زیبایی بر روی بدن به ویژه عروس ایجاد می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *